Türkçe

10340 UYGULAMALI İNGİLİZCE ÇEVİRMENLİK (İngilizce) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. ŞİNASİ AKTAŞ


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. NURAN KIR


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 40705
CV :

Öğr. Gör. BİRCAN TOLU

E-mail :
Dahili Tel : 40709
CV :

Öğr. Gör. CEMRE ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MEYLİN ÇALIŞIR

E-mail :
Dahili Tel : 61374
CV :

Öğr. Gör. SERDİL İLK

E-mail :
Dahili Tel : 61364
CV :

Öğr. Gör. UFUK SERENGİL

E-mail :
Dahili Tel : 40706
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. BURÇİN KAPLAN

E-mail :
Dahili Tel : 68033
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN

E-mail :
Dahili Tel : 42254
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Dahili Tel : 41602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 40002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YEŞİM UZUN

E-mail :
Dahili Tel : 42002
CV :

Öğr. Gör. Dr. MİRAY BAŞARAN

E-mail :
Dahili Tel : 14690
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. CEMRE ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NURAN KIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. OVAIS VOHRA

E-mail :
Dahili Tel : 43303
CV :

Öğr. Gör. SARA SAMI ABDELSALAM OMAR ALDEEB

E-mail :
Dahili Tel : 43551
CV :

Öğr. Gör. SÜHEYLA KORKMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.