Bölümümüz, iş dünyasının ve ekonomik hayatın güncel sorunlarını ve yapısal özelliklerini irdeleyen, fark yaratıcı çözümler üreten işletmeciler yetiştirmeye odaklıdır. Bu kapsamda öğrencilerimize; analitik yaklaşımı benimsemiş, bilimsel bilgi ve bilişim teknolojileri donanıma sahip, tüm sektörler için anahtar işletmecilik faaliyetlerini başarı ile sürdürecek yetkinliğe ulaşmış bireyler olmalarına yönelik olarak eğitim verilmekte olup; eğitimleri boyunca aldıkları donanımlar sayesinde uluslararası alanda çalışan firmalarda istihdam edilmeleri hedeflenmiştir.
Bölüm Olanakları:
• Yandal • Çift anadal • Uluslararası değişim programları ile yurt dışında eğitim (1 veya 2 yarıyıl) • Mezuniyet sonrası yüksek lisans programlarına devam imkanı
Kariyer Olanakları
Bölümden mezun olan öğrenciler kamu ve özel sektörde yer alan tüm sanayi ve ticari şirketler ile bankalar başta olmak üzere finans piyasası kurumlarında; finans, muhasebe, pazarlama ve satış gibi faaliyet alanlarında yönetici ve yönetici yardımcısı unvanı ile istihdam edilebilirler. Bunlara ek olarak bölüm programı yeminli mali müşavirlik ve müfettişlik yapabilme donanımı sağlamaktadır.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi NURGÜN KOMŞUOĞLU YILMAZ
E-mail : Dahili Tel : 68040
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi NURGÜN KOMŞUOĞLU YILMAZ
E-mail : Dahili Tel : 68040
CV :
Doç. Dr. HÜLYA BOYDAŞ HAZAR
E-mail :
Dahili Tel : 24209
CV :
Doç. Dr. SALVATORE JOSEPH TERREGROSSA
E-mail :
Dahili Tel : 68044
CV :
Dr. Öğr. Üyesi KAĞAN OKATAN
E-mail :
Dahili Tel : 68074
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MURAT UNANOĞLU
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi NEVRA BEDRİYE BAKER ARAPOĞLU
E-mail :
Dahili Tel : 68106
CV :
Dr. Öğr. Üyesi NURGÜN KOMŞUOĞLU YILMAZ
E-mail :
Dahili Tel : 68040
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SEZER AYAZ
E-mail :
Dahili Tel : 68077
CV :
Dr. Öğr. Üyesi TARANA AZIMOVA
E-mail :
Dahili Tel : 68043
CV :
Dr. Öğr. Üyesi TOLGA TÜRKÖZ
E-mail :
Dahili Tel : 68104
CV :
Dr. Öğr. Üyesi UĞUR ŞENER
E-mail :
Dahili Tel : 68046
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.