STRATEJİK PAZARLAMA ve MARKA YÖNETİMİ
Programın amacı işletme ve pazarı karşı karşıya getirerek katılımcıların pazarlama ve markalaşmaya yönelik yönetsel, işlevsel ve iletişimsel yaklaşımlara uygun bilgi ve becerilerinin kazandırılması ve geliştirilmesidir. Günümüzde ilişkiler yönetim paydaşların tatminini ön plana çıkarmıştır. Paydaşlar içerisinde denge ancak bütün tarafların tatmini ile gerçekleşir. Müşteri yaratmak ve onları sadık müşteriler haline getirmek işletmenin geleceğini garanti altına almakla ilgilidir. Bunlar ancak şeffaflık, istikrar ve pazar payını arttırmak, her seviyede müşteri ile ilgilenmek, müşteri hakkında bilgi edinmek, işletme kültürünü, değerlerini ve kimliğini tanımak, müşterilerin yaratıcılığını işletme amaçları için fırsata dönüştürmek konularında gerekli bilgileri alma ile mümkündür. Programda bu bilgiler verilecektir.
Normal tamamlama süresi 3 sömestr olan Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi tezsiz yüksek lisans programında, öğrencinin eğitim-öğretim iş yükü 90 AKTS'dir ve ders planı en az 30 yerel kredilik en az 10 ders ve bir dönem projesinden oluşmaktadır. 1 AKTS, öğrencinin, bir sömestrde, 25.5 saatlik bir eğitim-öğretim iş yüküne karşılık gelir. Program, alan dışından başvurulara açık olup, alan dışından gelen öğrencilerin ders yükü, daha önce almış oldukları eğitim göz önüne alınarak, ilgili anabilim dalı başkanının önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararı ile yükseltilebilir.