Türkçe

09050 SOSYAL HİZMET -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II00
5 GİRİŞİMCİLİK00
6 İNGİLİZCE-I00
7 İNGİLİZCE-II00
8 SOSYOLOJİYE GİRİŞ00
9 SOSYAL ANTROPOLOJİ00
10 PSİKOLOJİYE GİRİŞ00
11 EKONOMİ00
12 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI00
13 TÜRKİYE'NİN KAMU YÖNETİMİNE GİRİŞ00
14 SOSYAL SORUNLAR00
15 SOSYAL HİZMETE GİRİŞ00
16 FELSEFE VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME00
17 BİLİMSEL RAPOR HAZIRLAMA VE SUNUM TEKNİKLERİ00
18 SOSYAL HİZMET ALANLARINDA İNCELEME00
19 İLETİŞİM BECERİLERİ00
20 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL, KÜLTÜREL VE EKONOMİK YAPISI00
21 YOKSULLUK VE SOSYAL HİZMET00
22 SOSYAL HİZMET ETİĞİ00
23 SOSYAL HİZMET İÇİN MEVZUAT00
24 İNSAN HAKLARI VE SOSYAL HİZMET00
25 GÖRÜŞME TEKNİKLERİ VE RAPORLAMA00
26 İNSAN DAVRANIŞI VE SOSYAL ÇEVRE II00
27 GENELCİ SOSYAL HİZMET UYGULAMASINA GİRİŞ00
28 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI00
29 İNSAN DAVRANIŞI VE SOSYAL ÇEVRE I00
30 SOSYAL POLİTİKA VE PLANLAMA 00
31 SOSYAL HİZMET ALAN UYGULAMASI I00
32 SOSYAL HİZMET YÖNETİMİ00
33 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI UYGULAMASI-II00
34 İSTATİSTİK-I00
35 SOSYAL HİZMET KURAMLARI-II00
36 SOSYAL HİZMET KURAMLARI-I00
37 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI UYGULAMASI-I00
38 İSTATİSTİK -II00
39 ALAN UYGULAMASI00
40 SOSYAL HİZMET ALAN UYGULAMASI-II00
41 SOSYAL HİZMET KURAM VE UYGULAMASI III: ÖRGÜT VE TOPLULUKLARLA SOSYAL HİZMET00
42 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI UYGULAMASI II00
43 TÜRK DİLİ-I00
44 TÜRK DİLİ-II00
İlişkili Ders Sayısı / 44--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 SAĞLIKTA İNOVASYON00
2 YÖNETİM FELSEFESİ00
3 BESİN DESTEKLERİ00
4 MEKÂN VE SAĞLIK00
5 OYUNLA İLETİŞİM00
6 ENGELLİLERLE SOSYAL HİZMET00
7 YARATICI DRAMA00
8 SİVİL TOPLUM VE SOSYAL HİZMET00
9 ÇOCUKLARLA SOSYAL HİZMET00
10 SOSYAL HİZMETTE TEKNOLOJİK MATERYAL KULLANIMI 00
11 TOPLUMSAL CİNSİYET VE SOSYAL HİZMET00
12 MESLEKİ İNGİLİZCE II00
13 SOKAK SOSYAL HİZMETİ00
14 ENDÜSTRİYEL SOSYAL HİZMET00
15 ÇOCUK KORUMA VE REHABİLİTASYON HİZMETLERİNDE SOSYAL HİZMET UYGULAMALARI00
16 ADLİ SOSYAL HİZMET 00
17 OKUL SOSYAL HİZMETİ00
18 GENÇLERLE SOSYAL HİZMET00
19 ULUSLARARASI SOSYAL HİZMET00
20 SOSYAL REFAH HİZMETLERİ TARİHİ00
21 SOSYAL HİZMETTE GÜNCEL OKUMALAR00
22 YEREL YÖNETİMLER VE SOSYAL HİZMET00
23 AİLE VE ÇOCUK HUKUKU00
24 TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET00
İlişkili Ders Sayısı / 24--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 FONKSİYONEL GIDALAR00
2 ANNE VE ÇOCUK BESLENMESİ00
3 HİDROTERAPİ00
4 SAĞLIK İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE00
5 İLKYARDIM00
6 CİNSEL SAĞLIK00
7 BESLENME İLKELERİ00
8 HALK SAĞLIĞI00
İlişkili Ders Sayısı / 8--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 KADIN VE EGZERSİZ00
2 KONUŞMA TEKNİKLERİ00
3 SİBER GÜVENLİK00
4 AKRAN REHBERLİĞİ00
5 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ00
6 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM00
7 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ00
8 ÖĞRETİM TASARİMİ00
9 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR00
10 MODERNLEŞME VE SANAT00
11 HERKES İÇİN TASARIM00
12 FOTOĞRAFA GİRİŞ00
13 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)00
14 TÜKETİCİ HUKUKU00
15 KARİYER PLANLAMA00
16 FİNANSAL OKURYAZARLIK00
17 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ00
18 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI00
19 SOSYOLOJİ00
20 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR00
21 DİJİTAL HABERCİLİK00
İlişkili Ders Sayısı / 21--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.