Türkçe

12038 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011T%
1 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ0000000000000.00
2 BİREYSEL PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI454444454554887.27
3 İLERİ PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ454444454554887.27
4 PSİKOLOJİK DANIŞMADA İSTATİSTİK544445544554989.09
5 DÖNEM PROJESİ DERSİ0000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 533333333333--
İlişki Ağırlığı1314121212131314121515--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011T%
1 EVLİLİK, AİLE VE ÇİFT PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI0000000000000.00
2 KARİYER PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI VE ARAŞTIRMALARI0000000000000.00
3 POZİTİF PSİKOLOJİ UYGULAMALARI0000000000000.00
4 OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI VE UYGULAMALARI444554444554887.27
5 TRAVMA, YAS VE KAYIP PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI0000000000000.00
6 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI455444355554989.09
7 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA VE YAŞANTISI0000000000000.00
8 YAS PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞI0000000000000.00
9 CİNSEL TERAPİ EĞİTİMİNE GİRİŞ0000000000000.00
10 SİSTEMİK TEMELLİ MÜDAHALE ÖRNEKLERİ0000000000000.00
11 İLERİ PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI0000000000000.00
12 KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI0000000000000.00
13 OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLIĞINDA LİTERATÜR TARAMA VE ARAŞTIRMA444554444554887.27
14 ÇOCUK PSİKOTERAPİSİ0000000000000.00
15 FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ0000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 1533333333333--
İlişki Ağırlığı1213131414121113131515--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.