Türkçe

10498-SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ (İNGİLİZCE)-
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2170 ATA103 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88732 BIL124 INFORMATION TECHNOLOGIES-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16515 SHUI111 İŞLETMEYE GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
16516 SHUI113 FİNANSAL MUHASEBE Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
16517 SHUI115 SİVİL HAVACILIK İÇİN ORGANİZASYONEL DAVRANIŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16518 SHUI117 SİVİL HAVACILIĞA GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
16519 SHUI119 HAVACILIK İÇİN İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
2168 TLL101 TÜRK DİLİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2177 ATA104 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88733 BIL125 INFORMATION TECHNOLOGIES-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16520 SHUI112 PAZARLAMA İLKELERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
16521 SHUI114 HAVACILIĞIN KURALLARI Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
16522 SHUI116 HAVACILIKTA GÜVENLİK YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2185 TLL102 TÜRK DİLİ II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
12796 YUM104 YERİNDE UYGULAMA-I Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16523 SHUI211 MESLEKİ İNGİLİZCE-I Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16524 SHUI213 HAVACILIK HUKUKU Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
16525 SHUI215 HAVAALANI YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
16526 SHUI217 HAVA TRAFİK SERVİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
12798 YUM203 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
12027 GRI203 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16527 SHUI212 MESLEKİ İNGİLİZCE-II Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16528 SHUI214 İŞLETME İLETİŞİMLERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
16529 SHUI216 HAVACILIK ENDÜSTRİSİNDE STRATEJİ YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
16530 SHUI218 HAVA TRAFİK KONTROLÜ Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
12797 YUM204 YERİNDE UYGULAMA-III Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.