Türkçe

01110-ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ-
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
Bu yarıyılda zorunlu ders mevcut değildir.
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 30
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu): AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :30 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9975 EGF206 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
10606 IST311 İSTATİSTİK Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
10079 SNO219 ÇEVRE EĞİTİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
10091 SNO222 FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI-II Zorunlu 0 + 2 1.0 2.0
10092 SNO224 TÜRK DİLİ-II: CÜMLE VE METİN BİLGİSİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
10088 SNO234 SANAT EĞİTİMİ Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
10089 SNO236 TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
14506 UZE214 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
14507 UZE216 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE MÜZİK ÖĞRETİMİ Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
14526 UZE218 GÜZEL YAZI ÖĞRETİMİ Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Sınıf Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
14510 UZE321 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):3 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :3

3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9949 EGF303 OKUL DENEYİMİ Zorunlu 1 + 4 3.0 6.0
9939 EGF304 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Zorunlu 1 + 2 2.0 4.0
10104 SNO322 MATEMATİK OĞRETİMİ-II Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
14513 UZE318 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
14514 UZE320 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLER İÇİN ÇOCUK EDEBİYATI Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14515 UZE322 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
14516 UZE324 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ Zorunlu 1 + 2 2.0 2.0
14517 UZE326 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR KÜLTÜRÜ Zorunlu 1 + 2 2.0 2.0
14518 UZE328 NORMAL SINIFLARDA ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
10591 DRO236 EĞİTİCİ DRAMA Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
10017 EGF401 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I Zorunlu 2 + 6 5.0 8.0
9668 EGF403 REHBERLİK Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
10111 SNO417 CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATI Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14519 UZE427 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE DUYUŞSAL EĞİTİM Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
14520 UZE429 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 3
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):27 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :3 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9953 EGF404 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II Zorunlu 2 + 6 5.0 8.0
9674 EGF406 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
8818 GRI401 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14522 UZE430 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERDE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
14523 UZE432 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ Zorunlu 1 + 2 2.0 4.0
14524 UZE434 ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERE REHBERLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 6.0
14527 UZE438 DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ EĞİTİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 2
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):28 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :2 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.