Türkçe

10292-YAPI RESSAMLIĞI-
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1029 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
63584 AYR121 YAPI TEKNOLOJİSİ -I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
63585 AYR123 YAPI MALZEMELERİ -I Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
63586 AYR191 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM Zorunlu 1 + 2 2.0 4.0
88739 ING121 İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
11646 MIR114 RÖLÖVE-I Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16537 MIR235 İLETİŞİM TEKNİKLERİ-I Zorunlu 1 + 2 2.0 5.0
1010 TUR101 TÜRK DİLİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):26 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :26

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
63587 AYR102 MİMARİ TASARIMA GİRİŞ -II Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
63588 AYR122 YAPI TEKNOLOJİSİ -II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
63626 AYR124 YAPI MALZEMELERİ -II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
16548 MIR237 İLETİŞİM TEKNİKLERİ-II Zorunlu 1 + 2 2.0 4.0
16539 MIR238 RÖLÖVE-II Zorunlu 1 + 2 2.0 2.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
9062 YUM102 YERİNDE UYGULAMA-I Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
11066 ASG108 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
63592 AYR201 MİMARİ TASARIM -I Zorunlu 2 + 6 5.0 8.0
63598 AYR221 YAPI TEKNOLOJİSİ -III Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
63600 AYR223 YAPI MALZEMELERİ -III Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
63603 AYR261 BİNA MALİYETİ Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
10376 GRI201 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
1019 ING201 MESLEKİ İNGİLİZCE-I Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
10369 YUM201 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
63605 AYR202 MİMARİ TASARIM -II Zorunlu 2 + 6 5.0 8.0
63610 AYR204 UYGULAMA PROJESİ Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
63614 AYR222 YAPI TEKNOLOJİSİ -IV Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
63624 AYR232 KORUMA VE RESTORASYON Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
63618 AYR262 MESLEK UYGULAMASI VE ETİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
63622 AYR264 PROJE VE YAPIM YÖNETİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
1027 ING202 MESLEKİ İNGİLİZCE-II Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
10375 YUM202 YERİNDE UYGULAMA-III Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.