PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
İleri seviyede karmaşık gıda güvenliği problemlerini tanımlar ve çözer | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
2 |
Gıda güvenliği üzerine araştırma geliştirir | 3 | 3 | 6 | 60.00 |
3 |
Gıda güvenliği üzerine mültidisipliner bakış açısıyla bilgilerini derinleştirir | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
4 |
Gıda güvenliğinde mültidisipliner yaklaşımları uygular | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
5 |
İleri seviyede karmaşık gıda güvenliği problemlerini tanımlar ve çözer | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Gıda güvenliği problemlerinin çözümünde mültidisipliner problem çözme becerilerini uygular | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
2 |
Gıda güvenliğinde modern teknolojileri ve teknikleri uygular | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
3 |
Yeni gıda güvenliği projeleri için bilimsel literatür araştırması yürütür | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
4 |
Matematik, fen bilimleri ve gıda mühendisliğinde arka plan genişletin. | 4 | 4 | 8 | 80.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Başladığı bir işi tamamlama ve karşılaşabileceği olası karmaşık durumlarda sorumluluk alarak çözüm üretme becerisi kazanır. | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
2 |
Sorumluluk alma özgüveni geliştirir | 5 | 4 | 9 | 90.00 |
3 |
Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin çalışabilme becerisi kazanır | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Gıda Güvenliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşır | 4 | 5 | 9 | 90.00 |
2 |
Bilgiyi değerlendirme ve yorumlama becerisi kazanır. | 5 | 5 | 10 | 100.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Toplumu gıdaların bilinçli kullanımı konusunda bilinçlendirir ve onları yapılanları yerinde görmek amacıyla üniversiteye davet eder | 4 | 4 | 8 | 80.00 |
2 |
Uzman ya da uzman olmayan dinleyici gruplarını gıda güvenliği problemleri ve çözüm önerileri ile ilgili konularda yazılı ve sözlü olarak bilgilendirir | 4 | 4 | 8 | 80.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Gıdaların hammadde halinden tüketim aşamasına kadar süregelen zincirde yer alır | 4 | 4 | 8 | 80.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 17 | 17 | 17 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 78 | 78 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |