DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
43394
ODY505
KLİNİK UYGULAMA I
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
67306
ODY531
FONKSİYONEL ODYOLOJİ
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
69732
SAG510
SAĞLIK BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69788
ODY520
KLİNİK UYGULAMA II
Zorunlu
2 + 2
3.0
6.0
69733
SAG503
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
43399
ODY515
OTOLOJİ VE GENETİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69787
ODY518
İŞİTSEL İMPLANTLAR VE SİMÜLASYON VE AMPLİFİKASYON
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
69786
ODY516
VESTİBÜLER SİSTEM HASTALIKLARI TANILAMA VE REHABİLİTASYON
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
69768
ODY514
BİYOİSTATİSTİK UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67313
ODY545
SAĞLIKTA KODLAMA UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67312
ODY543
ODYOLOJİDE PROJELER
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67311
ODY541
İŞİTME CİHAZI FITTING UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67310
ODY539
ENDÜSTRİYEL ODYOLOJİDE YENİ TEKNOLOJİLER
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67309
ODY537
İŞİTSEL REHABİLİTASYONDA UYGULAMALAR
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67308
ODY535
ODYOLOJİDE YAPAY ZEKAYA GİRİŞ
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67307
ODY533
İLERİ KULAK BURUN BOĞAZ HASTALIKLARI
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
67303
ODY529
İLERİ TANISAL ODYOLOJİ
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
54801
ODY525
İŞİTME KAYIPLI BİREYLERDE EĞİTSEL YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
2 + 2
3.0
6.0
70057
ODY522
SANTRAL İŞİTSEL İŞLEMLEME TANI VE REHABİLİTASYON
Bölüm Seçmeli
2 + 1
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
67984
SAG500-3
YÜKSEK LİSANS TEZİ I
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69731
SAG500-4
YÜKSEK LİSANS TEZİ-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.