Türkçe

09060-FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON-
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1029 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88729 BIL121 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16611 FTR111 ANATOMİ - I Zorunlu 3 + 2 4.0 5.0
16612 FTR113 FİZYOLOJİ - I Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16613 FTR115 FİZİK Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
16614 FTR117 FİZYOTERAPİYE GİRİŞ VE ETİK PRENSİPLER Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
88739 ING121 İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
9558 PSI121 DAVRANIŞ BİLİMLERİ Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
1010 TUR101 TÜRK DİLİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88730 BIL122 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16511 FTR112 ANATOMİ -II Zorunlu 3 + 2 4.0 5.0
16512 FTR114 FİZYOLOJİ-II Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16513 FTR116 ISI , IŞIK , HİDROTERAPİ Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16514 FTR118 BİYOKİMYA Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
16622 FTR122 NORMAL MOTOR GELİŞİM Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
16623 FTR124 HİSTOLOJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16624 FTR211 BİYOMEKANİK VE KİNEZYOLOJİ -I Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16625 FTR213 FİZYOTERAPİDE TEMEL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
16756 FTR215 ELEKTROTERAPİ -I Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16626 FTR217 MANİPULATİF TEDAVİ-I Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16757 FTR219 FONKSİYONEL NÖROANATOMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16758 FTR221 ORTOPEDİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16759 FTR223 PATOLOJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16628 FTR227 MESLEKİ İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88199 FTR229 ROMATOLOJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 6
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):24 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :6 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16764 FTR212 BİYOMEKANİK VE KİNEZYOLOJİ -II Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
16765 FTR214 TEDAVİ HAREKETLERİ PRENSİPLERİ Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
16766 FTR216 ELEKTROTERAPİ -II Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16767 FTR218 MANİPULATİF TEDAVİ-II Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16768 FTR222 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16769 FTR224 NÖROLOJİ VE NÖROŞİRURJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16770 FTR226 RADYOLOJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16771 FTR228 MESLEKİ İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16772 FTR230 KLİNİK YAZ STAJI Zorunlu 0 + 8 2.0 3.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 6
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):24 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :6 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Sınıf Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16782 FTR313 PEDİATRİK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
16783 FTR315 SPORDA FİZYOTERAPİ Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
16785 FTR319 ORTOPEDİK REHABLİTASYON Zorunlu 1 + 2 2.0 4.0
16786 FTR321 ORTEZ VE REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
16787 FTR323 İŞİTME VE KONUŞMA TEDAVİSİ Zorunlu 1 + 0 1.0 1.0
16788 FTR325 KADIN SAĞLIĞI VE DOĞUM Zorunlu 1 + 0 1.0 1.0
88779 FTR335 NÖROFİZYOLOJİK YAKLAŞIMLAR-I Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
88780 FTR337 PULMONER REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 6
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 FKSEC Fakülte Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):24 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :6 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16790 FTR314 NÖROLOJİK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
16791 FTR316 FİZYOTERAPİDE ÖZEL KONULAR Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
16792 FTR318 PROTEZ VE REHABİLİTASYONU Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
16794 FTR324 İŞ VE UĞRAŞI TEDAVİSİ Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
16795 FTR330 KLİNİK YAZ STAJI Zorunlu 0 + 8 2.0 3.0
89208 FTR332 NÖROFİZYOLOJİK YAKLAŞIMLAR-II Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
89209 FTR334 KARDİYAK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 6
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 FKSEC Fakülte Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):24 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :6 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16800 FTR419 REHABİLİTASYON SEMİNERİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
54261 FTR423 FİZYOTERAPİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
66563 FTR427 KLİNİK UYGULAMA I Zorunlu 0 + 20 10.0 18.0
66604 FTR429 KLİNİK PROBLEM ÇÖZME I Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
88778 FTR437 İLK YARDIM VE TEMEL UYGULAMALARI Zorunlu 1 + 2 2.0 2.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 3
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):27 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :3 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16803 FTR416 BİYOİSTATİSTİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
16804 FTR418 HALK SAĞLIĞINDA FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
66565 FTR422 KLİNİK UYGULAMA II Zorunlu 0 + 20 10.0 18.0
66566 FTR424 KLİNİK PROBLEM ÇÖZME II Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
8818 GRI401 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 3
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):27 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :3 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.