PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alandaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
İlgi alanında kavramsal bilgi ile uygulama çalışmaları ve istatistiki analizleri arasında ilişki kurar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
İlgi alanında ihtiyaç duyduğu araştırmaları yapabilmek için disiplin ve bilimsel alt yapıya sahip olur. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Doktora eğitiminin alt yapısına ilişkin mesleki disiplinini geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Alana ilişkin bilgileri çalışanlar ve ekip arkadaşlarına aktarabilme becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Edinmiş olduğu kavramsal bilgiyi karar alma sürecinde kullanma kabiliyetine sahip olur. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Muhasebe-Denetim alanındaki mali tablolarını hazırlayabilir, analiz edebilir ve karar alma sürecinde kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Karar, uygulama ve davranışlarında alana ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilme, analiz edebilme, sorunları tanımlayabilme ve çözüm önerileri getirebilme becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Alana ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Proje yürütücüsü ya da katılımcısı olarak proje hedeflerine uygun sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Örgüt/Kurum için vizyon, amaç ve hedef belirler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Karar alma yeteneğini geliştirir ve karar alma sürecinde sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
İlgi alanındaki meydana gelebilecek değişiklikleri analiz eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Farklı ülkelerde yayınlanan mali tabloları anlayabilir ve karar alma sürecinde kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Mali tablolar üzerindeki enflasyon etkisini arındırabilir ve mali tabloları içinde bulunduğu ülkenin dışındaki başka (yabancı) bir para birimi cinsinden ifade eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 16 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |