DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
13762
ADN501
AİLE DANIŞMANLIĞI KURAMLARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
88790
ADN515
AILEDE RUHSAL SORUNLAR VE GÖRÜŞME TEKNIKLERI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
69732
SAG510
SAĞLIK BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
89340
ADN538
AİLE DANIŞMANLIĞI UYGULAMASI
Zorunlu
1 + 2
2.0
6.0
69822
SAG520
DÖNEM PROJE DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
21
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
13757
ADN505
AİLE VE ÇOCUK HUKUKU
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
86709
COG505
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
89664
ADN521
AİLE İÇİ İLETİŞİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
69738
ADN536
AİLE İÇİ İLİŞKİLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
76809
ADN540
AİLEDE EKONOMİK YAŞAM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
43390
SHB507
AİLEDE SOSYAL HİZMET
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13723
PSI516
ÇOCUK VE SUÇ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69735
ADN532
YAŞLILARDA SOSYAL HİZMET VE BAKIM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69734
ADN530
AİLE HUKUKUNDA BOŞANMA SÜRECİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17151
ADN526
ANNE-BABA-ÇOCUK İLİŞKİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15572
ADN520
AİLEDE KRİZ VE KRİZE MÜDAHALE
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15570
ADN516
CİNSEL SAĞLIK / ÜREME SAĞLIĞI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13758
ADN506
AİLEDE VE AİLE İLE İLETİŞİM
Bölüm Seçmeli
2 + 2
3.0
6.0
65131
PSI525
AİLE VE ÇİFT TERAPİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12658
PSI507
BAĞIMLILIK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
42530
ADN519
AİLEDE DEĞER EĞİTİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13759
ADN509
AİLE DANIŞMANLIĞINDA MESLEKİ ETİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
89663
ADN542
İKİLİ İLİŞKİLERDE DUYGUSAL ŞİDDET VE MANİPÜLASYON
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
9
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
21
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69737
SAG520
DÖNEM PROJE DERSİ
Zorunlu
1 + 4
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
6
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.