1 |
Uzmanlık düzeyinde kuramsal bilgiye ulaşma yollarını kavrar. |
   2 |
Eğitim öğretim alanında verimlilik ve kaliteyi arttırmanın yanı sıra bunun sürdürülebilirliğini sağlamaya yönelik araştırma yapar. |
   3 |
Eğitim yönetimi ve denetimi alanındaki problemlere yönelik çözüm önerileri sunar. |
   4 |
Eğitimin yönetim sürecinde kullanılan becerileri açıklar. |
   5 |
Eğitimi tarihsel gelişimi açısından karşılaştırır. |
   6 |
Alanındaki bir sorunu bağımsız olarak kurgular. |
   7 |
Alanındaki bir soruna yönelik çözüm yolları geliştirir. |
   8 |
Bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bir süreç olarak uygular. |
   8 |
|
   8 |
|
   9 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak eğitimdeki rolünü kavrar. |
   10 |
Eğitimi ekonomik boyutunu tartışır. |
   11 |
Eğitim denetiminin temel kavramlarını örneklendirir. |
   12 |
Eğitimi felsefi boyutuyla yorumlar. |
   13 |
Etkili iletişim becerilerini eğitim ortamında uygular. |
   14 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini teknik ve pedagojik olarak kullanabilme becerisine sahiptir. |
   15 |
Eğitim kurumlarının değişim yönetimi sürecini yürütür. |
   16 |
Eğitim sisteminde planlama becerisi geliştirir. |
   17 |
Alanındaki bir soruna yönelik uygulama yapar. |
   17 |
|