Binalarda ve çevrede, mekan düzenlemesini estetik ve mimari bilgi ile bütünleştirecek ve müşteri isteklerine uygun çözümler sağlayacak nitelikli iç mimarlar yetiştirmeyi hedeflemektedir.
Öğretim Programı öğrencilere iç mekan tasarımını etkileyen sosyal, kültürel psikolojik, çevresel, teknik ve ekonomik olguları ve bu olguların ilişkilerini kavrama becerilerini kazandıracak teorik ve uygulamalı dersler içermektedir. Dört yıllık eğitim teorik derslerin yanı sıra çizim ve uygulama çalışmaları, projeler, seminerler ve bilgisayar çalışmaları ile sürdürülür. Tüm beceriler günün koşullarına uygun çağdaş, sanat yönü güçlü, mimari parametreleri doğru mekanların yaratılabilmesi için kazandırılır.
Bölüm Olanakları:
• Yandal • Çift anadal • Uluslararası değişim programları ile yurt dışında eğitim (1 veya 2 yarıyıl) • Mezuniyet sonrası yüksek lisans programlarına devam imkanı
Kariyer Olanakları
Tasarım aşamasında büro, uygulama ve denetim aşamasında yapılar ile malzemelerin yapım aşamasında atölyeler ve fabrikalar çalışma alanlarıdır. İç Mimarlar yürürlükteki kanun ve sözleşme hükümlerine göre kamu kesiminde özellikle Bayındırlık ve İskan Bakanlığı'nda, belediyelerde çalışabildikleri gibi, serbest olarak kendi bürolarında da çalışmalarını yürütebilirler.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. UFUK FATİH KÜÇÜKALİ
E-mail : Dahili Tel : 27304
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Prof. Dr. UFUK FATİH KÜÇÜKALİ
E-mail : Dahili Tel : 27304
CV :
Prof. Dr. ALEV ERARSLAN GÖÇER
E-mail :
Dahili Tel : 27102
CV :
Dr. Öğr. Üyesi DİLEK YASAR
E-mail :
Dahili Tel : 27110
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HİLAL TÜRKDOĞDU
E-mail :
Dahili Tel : 27305
CV :
Dr. Öğr. Üyesi VELİ SEMİH YALÇI
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Arş. Gör. CANSU GÜLER
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Arş. Gör. EZGİ UYAR SUN
E-mail :
Dahili Tel : 27108
CV :
BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI
YUSUF GÜRÇINAR
E-mail :
Dahili Tel : 27105
CV :
Prof. Dr. ALEV ERARSLAN GÖÇER
E-mail :
Dahili Tel : 27102
CV :
Prof. Dr. AYŞE SİREL
E-mail :
Dahili Tel : 27203
CV :
Prof. Dr. EBRU CEYLAN
E-mail :
Dahili Tel : 23405
CV :
Prof. Dr. HACİ DURAN
E-mail :
Dahili Tel : 20705
CV :
Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK
E-mail :
Dahili Tel : 22701
CV :
Prof. Dr. HIZIR TARIK OĞUZLU
E-mail :
Dahili Tel : 20001
CV :
Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER
E-mail :
Dahili Tel : 68003
CV :
Prof. Dr. İSMAİL İPEK
E-mail :
Dahili Tel : 26307
CV :
Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK
E-mail :
Dahili Tel : 26211
CV :
Prof. Dr. TURHAN NEJAT ARAL
E-mail :
Dahili Tel : 22802
CV :
Prof. Dr. UFUK FATİH KÜÇÜKALİ
E-mail :
Dahili Tel : 27304
CV :
Doç. Dr. ALİ EFE İRALI
E-mail :
Dahili Tel : 68528
CV :
Doç. Dr. GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ
E-mail :
Dahili Tel : 27302
CV :
Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK
E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :
Doç. Dr. NACİYE BERİL EKŞİOĞLU SARILAR
E-mail :
Dahili Tel : 25604
CV :
Doç. Dr. ÖMER ŞÜKRÜ DENİZ
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Doç. Dr. SELİN SÜAR
E-mail :
Dahili Tel : 68542
CV :
Doç. Dr. SERTAÇ KAYA
E-mail :
Dahili Tel : 25105
CV :
Dr. Öğr. Üyesi BETSİ SULLAM HALFON
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi BURHAN KILIÇ
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi DİLEK YASAR
E-mail :
Dahili Tel : 27110
CV :
Dr. Öğr. Üyesi EDA GÖKÇELİK
E-mail :
Dahili Tel : 68715
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ESRA EMİR
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HAMDİ EMRE BAĞIRAN
E-mail :
Dahili Tel : 40952
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HİLAL TÜRKDOĞDU
E-mail :
Dahili Tel : 27305
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HÜSEYİN KAZAN
E-mail :
Dahili Tel : 25110
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MEHMET AKİF DEMİR
E-mail :
Dahili Tel : 22206
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MEHMET YAŞAR SEVÜK
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU
E-mail :
Dahili Tel : 68401
CV :
Dr. Öğr. Üyesi OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM DİNÇER
E-mail :
Dahili Tel : 41507
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ÖZGÜL YAMAN
E-mail :
Dahili Tel : 42651
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ŞENİZ ATİK
E-mail :
Dahili Tel : 27406
CV :
Dr. Öğr. Üyesi VELİ SEMİH YALÇI
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi VİLDAN BAYRAM
E-mail :
Dahili Tel : 68412
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ZEYNEP FERİDE OLCAY
E-mail :
Dahili Tel : 40103
CV :
Öğr. Gör. Dr. MERYEM KARA
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.