13120 İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ YAPIM VE PROJE YÖNETİMİ (YL) - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.
Sınıflandırılmış
Sıralı
TYYÇ Düzey / TYYÇ Temel Alan / İAÜ Program
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir.
   1
Proje yönetimi dersine ait temel kavramları inşaat mühendisliği projelerinde uygular.
   2
İnşaat mühendisliği yapılarının taşıyıcı sistemlerinin nasıl çalışacağını öngörür .
   3
İnşaat mühendisliğinde analiz ve tasarım için kullanılan hazır programların mevcut problem için, varsa, uygun olanını tesbit eder.
   4
İnşaat Mühendisliği projelerinin yönetimi ile ilgili bilgilerini uzmanlık seviyesine çıkarır.
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   5
İnşaat Mühendisliği projelerinde kullanılan proje yönetimine ait paket programlar hakkındaki bilgi seviyesini artırır.
   6
İnşaat Mühendisliği projelerinde kullanılan proje yönetimine ait paket programlar hakkındaki bilgi seviyesini artırır.
   7
İnşaat Mühendisliği projelerinde kullanılan proje yönetimine ait paket programlar hakkındaki bilgi seviyesini artırır.
   8
İnşaat Mühendisliği projelerinde kullanılan proje yönetimine ait paket programlar hakkındaki bilgi seviyesini artırır.
   8
   8
   8
   8
   8
   8
Ders
Grup Çalş. / Ödevi
Laboratuar
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Uygulama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
   1
İnşaat Mühendisliği projelerini yönetir.
   2
İnşaat Mühendisliği projelerine ait programları kullanır.
   3
İnşaat Mühendisliği projelerinde kullanılan proje yönetimine ait paket programlar hakkındaki bilgi seviyesini artırır.
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   4
İnşaat Mühendisliği projelerinde iş ve işçi güveniği hakkında bilinç kazanır.
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   4
Ders
Grup Çalş. / Ödevi
Laboratuar
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Seminer
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
   1
Takım çalışmalarına liderlik etme yetkinliği kazanır.
   2
Bireysel olarak kişisel sorumluluklarını yerine getirir.
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
Ders
Grup Çalş. / Ödevi
Laboratuar
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Seminer
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Öğrenme Yetkinliği
   1
İnşaat projelerinde kullanılan analiz yöntemlerinin temel prensiplerini kavrar.
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
Ders
Arazi Çalışması
Grup Çalş. / Ödevi
Laboratuar
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Seminer
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
   1
Gerek ana dil gerekse yabancı diller yardımıyla meslektaşları ile etkin iletişim kurar.
   2
Görüşlerini, anadilinde ve çok kullanılan en az bir yabancı dilde özgüvenle açıklar.
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
Ders
Grup Çalş. / Ödevi
Laboratuar
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Seminer
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Alana Özgü Yetkinlik
   1
Sorunlara İnşaat Mühendisliğinin gerektirdiği biçimde güvenli, güvenilir,estetik, pratik, etkili ve ekonomik çözümler sunar.
   2
İnsana ve doğaya duyarlı mühendislik çözümleri üretir.
   3
İnşaat Projelerinde sözleşmeleri tanımlar.
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Ders
Grup Çalş. / Ödevi
Laboratuar
Okuma
Ödev
Proje Hazırlama
Seminer
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.