Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1029
ATA101
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88739
ING121
İNGİLİZCE-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
1010
TUR101
TÜRK DİLİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
66887
UCT119
FİZİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
15592
UCT141
MATEMATİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
66886
UCT143
TEMEL ELEKTRİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
5.0
66888
UCT145
DİJİTAL ELEKTRONİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
66889
UCT147
HAVACILIK KANUNLARI
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
66890
UCT149
UÇAK BAKIM UYGULAMALARI-I
Zorunlu
1 + 4
3.0
5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1039
ATA102
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88740
ING122
İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
2116
TUR102
TÜRK DİLİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
66891
UCT114
GAZ TÜRBİNLİ MOTORLAR-I
Zorunlu
1 + 2
2.0
4.0
66966
UCT124
TÜRBİN UÇAK AERODİNAMİĞİ, YAPI VE SİSTEMLERİ-I
Zorunlu
1 + 3
3.0
4.0
66894
UCT130
TEMEL AERODİNAMİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
66895
UCT154
UÇAK BAKIM UYGULAMALARI-II
Zorunlu
1 + 4
3.0
3.0
66896
UCT156
HAVACILIKTA İNSAN FAKTÖRLERİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
66893
UCT158
UÇAK MALZEME VE DONANIM
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
9062
YUM102
YERİNDE UYGULAMA-I
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
66897
ASG121
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
66899
UCT209
UÇAK PERVANELERİ
Zorunlu
1 + 1
2.0
3.0
66892
UCT213
GAZ TÜRBİNLİ MOTORLAR-II
Zorunlu
1 + 2
2.0
6.0
66964
UCT215
TÜRBİN UÇAK AERODİNAMİĞİ, YAPI VE SİSTEMLERİ-II
Zorunlu
1 + 3
3.0
5.0
66898
UCT221
UÇAK BAKIM UYGULAMALARI-III
Zorunlu
1 + 4
3.0
6.0
16460
UCT283
MESLEKİ İNGİLİZCE-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
10369
YUM201
YERİNDE UYGULAMA-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
10376
GRI201
GİRİŞİMCİLİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
66900
UCT214
PİSTONLU MOTORLAR
Zorunlu
2 + 1
3.0
8.0
66965
UCT216
TÜRBİN UÇAK AERODİNAMİĞİ, YAPI VE SİSTEMLERİ-III
Zorunlu
1 + 3
3.0
8.0
66901
UCT218
MEZUNİYET PROJESİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
5.0
16464
UCT284
MESLEKİ İNGİLİZCE-II
Zorunlu
3 + 0
3.0
3.0
10375
YUM202
YERİNDE UYGULAMA-III
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.