DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
7579
EEY501
MÜHENDİSLİKTE İLERİ MATEMATİK
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
76967
FBE507
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
12
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
77001
LEE502
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
16671
EEY517
MAKİNE ÖĞRENMESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
57345
EEY554
ANTEN TEORİSİ ANALİZİ VE TASARIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46644
EEY536
KABLOSUZ ŞEBEKELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46645
EEY534
UZAKTAN ALGILAMA UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
34130
BYL531
MOBİL VE KABLOSUZ AĞLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76546
EEY569
BİYOMEDİKAL UYGULAMALAR İÇİN MANYETİK SENSÖRLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76545
EEY567
FOTOVOLTALİK SİSTEM TASARIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
54916
EEY557
ELEKTRİK ENERJİ SİSTEMLERİNDE GÜÇ KALİTESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
42517
EEY553
MİKRODALGA TEKNİĞİ VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
42518
EEY533
İLERİ SAYISAL HABERLEŞME SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
57291
EEY558
GELİŞMİŞ GÜÇ SİSTEMLERİ ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
6625
FBE500-1
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
6626
FBE500-2
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.