PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
İnşaat Mühendisliği alanındaki ileri seviyede karmaşık mühendislik problemlerini tanımlar ve formüle eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Matematik, Fen bilimleri ve İnşaat Mühendisliği alanlarında edinmiş olduğu bilgilerini geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
İnşaat Mühendisliği problemlerinin çözümlerinde, çağın gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımlarını kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
İnşaat Mühendisliği alanında istenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı ya da süreci tasarlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
İnşaat Mühendisliği problemlerinin çözümüne yönelik deney tasarlar, deney yapar, veri toplar ve sonuçları analiz eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
İnşaat Mühendisliği alanında sahip olduğu temel bilgiyi uygulamaya dönüştürür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
İnşaat Mühendisliği problemlerinin çözümünde modern tasarım yöntemlerini uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin olarak çalışır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Mühendislik problemlerinin çözümü ve uygulanmasında sorumluluk alarak başladığı bir işi tamamlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Mühendislik problemlerinde karşılaşabileceği olası karmaşık durumlarda çözüm üretir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Mesleki etik sorumluluğunun bilincine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Takım liderliği yapabilir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Bilgiye erişebilmek için veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanarak kaynak araştırması yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
İnşaat Mühendisligi alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Bilgiyi değerlendirir ve yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Disiplinlerarası takımlarda çalışır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bir grup içerisinde kendini ve fikirlerini açık şekilde ortaya koyar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Kendi dilinde ve alanında geçerli olan en az bir yabancı dilde meslektaşlarıyla yazılı ve sözlü iletişim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
İnşaat Mühendisliği alanındaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izleyerek kendini sürekli olarak yeniler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
İnşaat Mühendisliği alanında bilimsel ve teknik sunum yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
İnşaat Mühendisliği alanında yayın yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
İnşaat Mühendisliği alanında yayınlanmış bir makaleyi okur ve yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Uzman ya da uzman olmayan dinleyici gruplarını, mühendislik problemleri ve çözüm önerileri ile ilgili konularda yazılı ve sözlü olarak bilgilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 23 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |