DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76967
FBE507
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
24
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
24
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
15783
INM532
İLERİ SAYISAL YÖNTEMLER-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
77001
LEE502
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
81971
INM511
DERİN TEMELLER VE DAYANMA YAPILARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15779
INM578
SİSMİK TABAN İZOLASYONU
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15778
INM576
PROJE YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46687
INM552
SÜRDÜRÜLEBİLİR BİNA TASARIMI VE ENERJİ YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13860
INM550
KARAR VERME YÖNTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46698
INM548
SİSMİK TEHLİKE ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
57289
INM524
ZEMİN DİNAMİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15782
INM580
HİDROLİK YAPILAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81637
INM565
DEPREM MÜHENDİSLİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15135
INM563
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİNDE SİSTEM ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17917
INM549
DEPREM MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15137
INM547
ELASTİSİTE TEORİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15136
INM545
İLERİ YAPI STATİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15133
INM539
YAPI SİSTEMLERİNİN HESABINDA MATRİS YÖNTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
54914
INM525
İLERİ ZEMİN MEKANİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
89332
INM502
ÖZEL BETONLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
6625
FBE500-1
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
6626
FBE500-2
TEZ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.