PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Alanı ile ilgili kuramlar, kavramlar ve ilkeler hakkında bilgi sahibidir. |
   2 |
Gastronomi ve Mutfak Sanatları üzerine multidisipliner bakış açısıyla bilgilerini derinleştirir |
   3 |
Bilimsel ve akademik açıdan kendini geliştirir |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   4 |
Araştırma ve geliştirme süreçlerine hakimdir |
   5 |
Yiyecek ve içecek işletmeciliği ile ilgili bilgilerini pekiştirir |
   6 |
Alanı ile ilgili yeni gelişmelere ve teknolojilere hakim olur |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
- Ders
- Ödev
- Seminer
- Uygulama
- Tez Hazırlama
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Ödev Değerlendirme
- Tez Sunma
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel çalışmayı planlayabilir ve sonuçlandırabilir |
   2 |
Konusu ile ilgili bilimsel literatür araştırması yürütebilir |
   3 |
Alana ilişkin edindiği verileri yorumlayabilir, analiz edebilir, sorunları tanımlayabilir ve çözüm önerileri getirebilir. |
   4 |
Alanı ile ilgili konularda görüş bildirebilir, makale hazırlayabilir, sunum yapabilir |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   5 |
Çalıştığı ve sorumluluğu altındaki alanlarda gıda güvenliği açısından gerekli önlemleri alır ve kontrol edebilir; kalite kontrolünü yapabilir. |
   6 |
İnovatif yaklaşım göstererek yeni ürünler geliştirebilir |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Tez Sunma
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Alana ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirebilir |
   2 |
Başladığı bir işi tamamlama ve karşılaşabileceği olası karmaşık durumlarda sorumluluk alarak çözüm üretme becerisi kazanır. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Tez Sunma
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Yaşam boyu öğrenme ilkelerini benimseyerek kendini günceller, bilimsel makaleleri eleştirel bir yaklaşımla istatistiksel olarak kanıta dayalı uygulamalarla değerlendirir, yorumlar. |
   2 |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Alanındaki konularda stratejik yaklaşım gösterebilir, hizmet sürecini etkileyecek sorunlara analitik yaklaşır ve çözüm üretebilir. |
   2 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
|
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Edinmiş olduğu bilgilerini mesleğini icra ederken değerlendirebilir. |
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
|
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Tez Sunma
|