Türkçe

16042 FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey
Amaç
1Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında ulusal ve uluslararası düzeyde bilimsel standartları benimsemiş, eğitim, araştırma ve uygulama alanlarında yetkinlik gösterebilen, edindiği bilgileri etkili bir şekilde pratiğe aktarabilen nitelikli bir Bilim Doktoru yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Araştırma Becerileri Geliştirme: Öğrencilere kendi araştırmalarını planlama, uygulama ve değerlendirme yetenekleri kazandırmak. Bilimsel yöntemleri doğru bir şekilde uygulama ve sonuçları etkili bir şekilde raporlama becerisi geliştirmek. Eğitim ve Uygulama Yetkinliği: Öğrencilere öğretim ve uygulama alanlarında liderlik yetenekleri kazandırmak, etkili eğitim stratejileri geliştirmelerine ve rehabilitasyon uygulamalarını yönlendirmelerine olanak sağlamak.
Hedef
1Bilimsellik: Öğrencilere, fizyoterapi ve rehabilitasyon alanındaki bilimsel yöntemleri ve standartları benimsemeleri, bu alandaki güncel araştırmaları takip etmeleri ve bilimsel bir yaklaşımla çalışmaları konusunda eğitim vermek.
2Uluslararası Düzeyde Yetkinlik: Öğrencilere uluslararası düzeyde rekabet edebilmeleri için gerekli olan bilgi, beceri ve perspektifi kazandırmak.
3Etik Değerlere Bağlılık: Öğrencilere etik değerlere bağlı kalarak mesleki sorumluluklarını yerine getirme, hasta haklarına saygı gösterme ve profesyonel etik kurallara uyum sağlama konusunda eğitim vermek.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.