12245-MUHASEBE VE DENETİMİ (İNGİLİZCE)(TEZSİZ)- Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
82078
ACM501
DENETİM TEORİSİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
6212
SBU532
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
82079
ACM500
ULUSLARARASI DENETİM STANDARTLARI VE UYGULAMALARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
82080
ACM502
İÇ KONTROL SİSTEMİ VE DENETİMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
67673
SBE557
DÖNEM PROJESİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
15
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
82082
ACM503
ULUSLARARASI MUHASEBE STANDARTLARI VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69814
ISM530
LİDERLİK VE MOTİVASYON
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
33044
ISM528
DİJİTAL PAZARLAMA VE E-TİCARET
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17101
ISM526
MARKA YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17100
ISM524
KAMU EKONOMİSİ VE FİNANS
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13716
ISM515
FİNANSAL PİYASALAR VE KURUMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82085
ACM506
MALİ TABLOLAR ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82084
ACM504
İLERİ MALİYET VE YÖNETİM MUHASEBESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
16554
ISY505
TİCARİ İSTATİSTİKLER VE TAHMİN YÖNTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69815
ISM532
İŞLETME VE EKONOMİ OKUMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
17684
BUS511
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8041
BUS509
FİNANSAL YÖNETİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8040
BUS507
PAZARLAMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6167
BUS501
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
82083
ACM505
İLERİ FİNANSAL MUHASEBE
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69816
ISM534
İŞLETME VE EKONOMİ ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
15
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
15
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.