Türkçe

08011 DİŞ HEKİMLİĞİ (İNGİLİZCE) -
DÜZEYİ: tr_ebs_global_dersduzeyleri_L_1644

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II00
3 DEONTOLOJİ VE ETİK00
4 DAVRANIŞ BİLİMLERİ00
5 ORAL SİMÜLASYON-I00
6 BİYOİSTATİSTİK VE ARAŞTIRMA METODLARI00
7 MADDELER BİLGİSİ-I00
8 TEMEL BİLİMLER MODÜLÜ-I00
9 ORAL SİMÜLASYON-II00
10 ORAL SİMÜLASYON III00
11 TEMEL BİLİMLER MODÜLÜ-II00
12 ACİL TIBBİ YARDIM-I00
13 KORUYUCU HEKİMLİK VE EPİDEMİYOLOJİ00
14 ORAL AND MAXILLOFACIAL SURGERY-I00
15 BASIC MEDICAL SCIENCES MODULE-III00
16 ENDODONTICS-I00
17 DENTO MAXILLOFACIAL RADIOLOGY-I00
18 ORTHODONTICS-I00
19 PEDODONTICS-I00
20 PROSTHETIC DENTISTRY-I00
21 RESTORATIVE DENTISTRY-I00
22 PERIODONTOLOGY-I00
23 AĞIZ DİŞ VE ÇENE CERRAHİSİ II00
24 DENTO MAXILLOFACIAL RADIOLOGY II00
25 ENDODONTİ II00
26 ORTODONTİ II00
27 PEDODONTİ II00
28 PERİODONTOLOJİ II 00
29 PROTETİK DİŞ TEDAVİ II 00
30 RESTORATİF DİŞ TEDAVİSİ II 00
31 MEDİKAL DİŞ HEKİMLİĞİ MODÜLÜ I00
32 MEDİKAL DİŞ HEKİMLİĞİ MODÜLÜ-II00
33 KLİNİK TEMEL BİLİMLER MODÜLÜ00
34 MESLEKİ İNGİLİZCE I00
35 MESLEKİ İNGİLİZCE-II00
36 TÜRK DİLİ I00
37 TÜRK DİLİ II00
İlişkili Ders Sayısı / 37--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 KÖK HÜCRE VE KLİNİK UYGULAMALARI 00
2 DİŞ HEKİMLİĞİNDE GENETİK00
İlişkili Ders Sayısı / 2--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 NUTRITION00
2 TOPOGRAPHIC HEAD AND NECK ANATOMY00
3 HISTORY OF DENTISTRY00
4 TOPLUM AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI-I00
5 TOPLUM AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI-II00
İlişkili Ders Sayısı / 5--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.