Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76495
KPS600
İLERİ ARAŞTIRMALAR VE YAYIN ETİĞİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
76496
KPS601
İLERİ GÖRÜŞME TEKNİKLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
81709
KPS625
PSİKOTERAPİ EKOLLERİ VE SÜPERVİZYONU
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
78862
KPS602
İLERİ PSİKOPATOLOJİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
81702
KPS624
İLERİ DÜZEY KLİNİK UYGULAMALAR VE SÜPERVİZYON
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
78860
LEE609
SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
6
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
76506
KPS605
İLERİ DÜZEY PSİKODİNAMİK PSİKOTERAPİ EKOLLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78875
KPS620
İLERİ DÜZEY KENDİLİK PSİKOLOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78873
KPS618
İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78872
KPS616
ADLİ VAKALARDA KLİNİK MÜDAHALE
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78870
KPS614
KLİNİKTE GRUP TERAPİSİ UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78869
KPS612
KLİNİK PSİKOLOJİDE ENTEGRATİF YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78868
KPS610
ÇİFT TERAPİSİNDE SEÇME MÜDAHALELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78866
KPS608
ŞEMA TERAPİDE SEÇME MÜDAHALELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78865
KPS606
BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ EKOLLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76512
KPS617
ÇOCUK VE ERGEN PSİKOPATOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76511
KPS615
NÖROPSİKOLOJİK DEĞERLENDİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76510
KPS613
KLİNİK PSİKOLOJİDE PROJEKTİF TEST UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76509
KPS611
KLİNİKTE PSİKOFARMAKOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76508
KPS609
CİNSEL TERAPİDE SEÇME UYGULAMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76507
KPS607
PSİKOTRAVMATOLOJİDE EMDR UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78876
KPS622
PSİKANALİTİK PSİKOTERAPİDE NESNE İLİŞKİLERİ EKOLÜ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
24
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
6
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76498
LEE600-YTR
DOKTORA YETERLİK
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69567
LEE600-1
DOKTORA TEZ ÖNERİSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
3. Sınıf Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76500
LEE600-2
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76503
LEE600-3
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76504
LEE600-4
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76505
LEE600-5
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.