DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
78908
ELT500
ACADEMİC WRİTİNG
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
2417
ING513
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
67673
SBE557
DÖNEM PROJESİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
27
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
76487
ELT501
TEXT AND SIGNS
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13819
ING556
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13822
ING554
PSİKODİLBİLİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8207
ING520
SINIF YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
79171
ELT508
PROFESSIONAL DEVELOPMENT
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
78911
ELT506
DİSCOURSE ANALYSİS AND LANGUAGE TEACHİNG
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78910
ELT504
TEACHİNG FOREİGN LANGUAGE SKİLLS
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78909
ELT502
ART OF STORY TELLİNG & LANGUAGE TEACHİNG
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
54681
ING573
DİL ÖĞRETİMİNDE METODOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
43209
ING571
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE SON GELİŞMELER VE ÖZEL KONULAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12646
ING545
EDEBİ METİNLER VE GÖSTERGELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8028
ING533
2. DİL EDİNİM TEORİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
77018
ELT573
APPROACHES & METHODS IN LANGUAGE TEACHING
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
77017
ELT571
CONSTRUCTIVIST LEARNING THEORY
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76491
ELT509
LANGUAGE AND MIND
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76490
ELT507
SYLLABUS DEVELOPMENT IN LANGUAGE TEACHING
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76489
ELT505
TESTING AND EVALUATION
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76488
ELT503
COMPREHENSION-BASED LANGUAGE TEACHING APPROACH
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
33043
ING564
BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
3
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
27
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.