Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76515
EGF601
EĞİTİMDE İLERİ ARAŞTIRMA METOTLARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
76514
OOE603
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OYUN ARAŞTIRMALARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
81697
OOE619
İLERİ DÜZEY İSTATİSTİK
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
78860
LEE609
SEMİNER DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
84250
OOE644
İLERİ DÜZEY NİTEL ARAŞTIRMA
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
76513
OOE601
ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİN DEĞERLENDİRMESİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81701
OOE616
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE MESLEK ETİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78904
OOE614
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78903
OOE612
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YENİDEN KAVRAMSALLAŞTIRMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78902
OOE610
ERKEN ÇOCUKLUKTA YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78901
OOE608
ERKEN ÇOCUKLUKTA FELSEFİ TEMELLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78900
OOE606
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICILIK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
78898
OOE604
TARİHSEL SÜREÇTE ÇOCUK KAVRAMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81698
OOE617
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE POLİTİKALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76521
OOE615
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KURUMLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76520
OOE613
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE AİLE, OKUL VE TOPLUM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76519
OOE611
ÇOK KÜLTÜRLÜ ÇOCUKLARDA EĞİTİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76518
OOE609
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE AİLE ÇALIŞMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76517
OOE607
ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK VE FEN ARAŞTIRMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
76516
OOE605
ERKEN ÇOCUKLUKTA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84249
OOE642
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76498
LEE600-YTR
DOKTORA YETERLİK
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69567
LEE600-1
DOKTORA TEZ ÖNERİSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
3. Sınıf Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76500
LEE600-2
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76503
LEE600-3
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76504
LEE600-4
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
76505
LEE600-5
DOKTORA TEZİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.