DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2268
BYL551
BİLGİSAYAR BİLİMLERİNE GİRİŞ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
2271
BYL556
C PROGRAMLAMA DİLİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
76967
FBE507
BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
81668
LEE545
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
27
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
2429
BYL554
NESNE TABANLI PROGRAMLAMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8239
BYL561
İŞLETİM SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46643
BYL566
E-TİCARET
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81633
BYL568
E-TİCARET UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
2432
BYL569
WEB TABANLI PROGRAMLAMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8236
BYL574
YAPAY SİNİR AĞLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2422
BYL584
SENARYO EĞİLİMLİ PROGRAMLAMA DİLLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13778
BYL676
KODLAMA KURAMLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88793
BYL513
VERİ BİLİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2428
BYL558
HIZLI UYGULAMA GELİŞTİRME YAZILIMLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2431
BYL553
VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12920
BYL541
VERİ MADENCİLİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2430
BYL555
VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2272
BYL557
AĞ YAPILARI VE İNTERNET KULLANIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81632
BYL573
İLERİ AĞ YAPILARI VE İNTERNET KULLANIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
81634
ISG571
ELEKTRİKLE ÇALIŞMALARDA GÜVENLİK SİSTEMLERİ VE TEKNOLOJİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
8235
BYL505
ANLAMSAL WEB SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8237
BYL507
YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8238
BYL508
YAPAY US
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
34130
BYL531
MOBİL VE KABLOSUZ AĞLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88794
BYL515
VERİ BİLİMİ MATEMATİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
3
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
27
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.