DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2448
EISL503
İŞLETME YÖNETİMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
5078
EISL509
ÜRETİM YÖNETİMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
12720
EISL511
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
12
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
18
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
12
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2452
EISL504
MİKRO EKONOMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
21
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
57723
EDP501
ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69727
EISL516
GİRİŞİMCİLİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13545
EISL514
PROJE YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5077
EISL512
STRATEJİK YÖNETİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5146
EISL510
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
5076
EISL506
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2451
EISL502
FİNANSAL YÖNETİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69813
ISLY518
İŞLETME VE EKONOMİ OKUMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
2449
EISL505
UYGULAMALI İSTATİSTİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2445
EISL501
FİNANSAL MUHASEBE
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
57724
EDP504
MARKA YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69812
ISLY516
İŞLETME VE EKONOMİ ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
9
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
21
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.