PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
Kitle iletişim ve sinema kuramlarını açıklar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Televizyon ve sinemanın teknolojik evrimini ve tarihini ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Ders içeriğine uygun alan deneyimleri kazanır ve özgün araştırma ve üretim yapar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Ders içeriklerine uygun bilgileri güncel tutmak için literatür takip eder. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Kitle iletişim araçlarının kültürle olan ilişkisini tartışır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Kitle iletişim araçlarının toplumla etkileşiminin sonuçlarını değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Siyasi ve ekonomik yapının medya metinleri üzerindeki etkisini tartışır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Televizyon ve sinema alanında çekim yapım ve yapım sonrası süreçleri planlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
9 |
Televizyon ve sinema yapımlarının hukuki sonuçları konusunda farkındalık kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
10 |
Televizyon ve sinema ürünlerinin çekim, yapım ve yapım sonrası aşamalarında, karmaşık iletişim problemlerini tanımlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
11 |
Televizyon ve sinema alanında çekim yapım ve yapım sonrası tekniklerini etkili kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
12 |
Bilişim teknolojilerini etkin olarak kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
13 |
Televizyon ve sinema alanına özgü ürünleri teknik, estetik, kültürel, toplumsal, ideolojik açıdan çözümler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
14 |
Televizyon ve sinema yapımlarını eleştirel bakış açısıyla yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin olarak çalışır, sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Başladığı bir işi tamamlamlar ve karşılaşabileceği olası karmaşık durumlarda sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Bilgiye erişebilmek için kaynak araştırması yapar, veri tabanlarını kullanır | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Kitle iletişim alanında yaşanan teknolojik gelişmelerin biçim ve içerik üzerindeki etkisinin bilinciyle yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini kavrar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanındaki bilgileri takip edip kullanabilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde en az bir yabancı dil bilgisine sahip olur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | T | % |
1 |
Televizyon ve sinema alanında ürün verirken etik kurallara bağlı, ayrımcı söylem karşıtı bir tavır sergiler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
İletişim çözümlerinin ve uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerini kavrar | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Televizyon, film, video gibi görsel-işitsel araçları kullanarak teknik düzeyde yetkin, estetik düzeyde yaratıcı ürünler ortaya koyar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | T | % |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | T | % |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 24 | | | | | | | | | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | | | | | | | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |