DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
15114
MFY507
DENETİM TEORİSİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
16603
SBE513
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
13555
MFY512
DENETİM STANDARTLARI VE TÜRKİYE' DE DENETİM YAPISI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
13556
MFY514
İÇ KONTROL SİSTEMİ VE DENETİMİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
15
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
5420
EKON503
GLOBAL PİYASALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12678
MFY511
PARA VE SERMAYE PİYASALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13558
MFY518
İLERİ MALİYET VE YÖNETİM MUHASEBESİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13557
MFY516
BİLGİSAYAR DESTEKLİ DENETİM TEKNİKLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69813
ISLY518
İŞLETME VE EKONOMİ OKUMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
69812
ISLY516
İŞLETME VE EKONOMİ ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
6388
ISL595
MALİ TABLOLAR ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6380
ISL517
BANKACILIKTA DENETİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69641
MFY520
MESLEK MEVZUATI VE ETİĞİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
12676
MFY505
VERGİ UYGULAMALARI VE DENETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12674
MFY501
TÜRKİYE MUHASEBE STANDARTLARI VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6213
ISL515
ADLİ MUHASEBE VE UYGULAMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
88827
ISLT501
İŞLETME VE EKONOMİ ALANINDA GÜNCEL GELİŞMELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
15
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
15
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.