Türkçe

03090 DİJİTAL OYUN TASARIMI -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 DİJİTAL OYUN TASARIMI İÇİN MATEMATİK2240.00
4 OYUN TASARIMININ İLKELERİ3360.00
5 ÇİZİM VE MODELLEME-I4480.00
6 ÇİZİM VE MODELLEME-II4480.00
7 TELİF HAKLARI3360.00
8 DİJİTAL OYUNLAR İÇİN KOD YAZIMI2240.00
9 DİJİTAL OYUNA GİRİŞ55100.00
10 DİJİTAL KÜLTÜR55100.00
11 İKİ BOYUTLU ANİMASYON2240.00
12 DİJİTAL OYUN PROJESİ-I4480.00
13 DİJİTAL OYUN PROJESİ-II55100.00
14 DİJİTAL OYUN VE KARAKTER TASARIMI55100.00
15 3 BOYUTLU ANİMASYON4480.00
16 DİJİTAL OYUN MEKANİĞİ VE TASARIMI4480.00
17 DİJİTAL OYUN VE SİNEMATOGRAFİ4480.00
18 DİJİTAL OYUN ÖYKÜLEMESİ VE SENARYO YAZIMI4480.00
19 DİJİTAL OYUN VE REKLAMCILIK4480.00
20 OYUNLARDA ÇEVRE TASARIMI-I4480.00
21 OYUNLARDA ÇEVRE TASARIMI-II55100.00
22 DİJİTAL OYUN PROJESİ-III55100.00
23 DİJİTAL OYUN VE PSİKOLOJİ55100.00
24 DİJİTAL OYUN VE SES TASARIMI3360.00
25 DİJİTAL OYUN PROJESİ-IV55100.00
26 İLERİ OYUN ANİMASYONU55100.00
27 DİJİTAL OYUN ANALİZİ I55100.00
28 BİTİRME PROJESİ55100.00
29 DİJİTAL OYUN PROJESİNİN TASARIM İLKELERİ55100.00
30 DİJİTAL OYUN ANALİZİ II55100.00
31 FİKRİ HAKLAR000.00
32 DİJİTAL OYUN SEKTÖRÜ55100.00
33 SANAT TARİHİ-I55100.00
34 SANAT TARİHİ-II55100.00
35 MİTOLOJİ000.00
36 GÖRSEL ALGI PSİKOLOJİSİ3360.00
37 İNGİLİZCE-I000.00
38 İNGİLİZCE-II000.00
39 MESLEKİ İNGİLİZCE-I1120.00
40 MESLEKİ İNGİLİZCE-II1120.00
41 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK2240.00
42 TÜRK DİLİ-I1120.00
43 TÜRK DİLİ-II1120.00
44 YERİNDE UYGULAMA-I55100.00
45 YERİNDE UYGULAMA-II3360.00
46 YERİNDE UYGULAMA-III55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 4642--
İlişki Ağırlığı155--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 DİJİTAL VİDEO VE KURGU 55100.00
2 DİJİTAL FOTOĞRAFÇILIK55100.00
3 OYUNLAŞTIRMA55100.00
4 DİJİTAL PORTFOLYO HAZIRLAMA55100.00
5 E. SPOR55100.00
6 3D OYUN OBJELERİNİN TASARIMI 55100.00
7 DİJİTAL PLATFORMLAR4480.00
8 İŞLETİM SİSTEMLERİ 4480.00
9 SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI VE DİJİTAL OYUN55100.00
10 SOSYAL MEDYA ARAŞTIRMALARI55100.00
11 DİJİTAL SANAT55100.00
12 KULLANICI ARAYÜZ TASARIMI4480.00
13 DİJİTAL OYUN GİRİŞİMCİLİĞİ55100.00
14 NESNELERİN İNTERNETİ55100.00
15 İLLÜSTRASYON4480.00
16 YAZILIM PROJE YÖNETİMİ55100.00
17 İNTERNET PROGRAMCILIĞI4480.00
18 MOBİL UYGULAMA TASARIMI3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 1818--
İlişki Ağırlığı83--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KÜLTÜR VE SANATTA GÜNCEL EĞİLİMLER 000.00
2 ESTETİK VE SANAT FELSEFESİ000.00
3 ÇAĞDAŞ SANAT KURAMLARI1120.00
4 SANAT ESERLERİ ANALİZİ1120.00
5 YAPAY ZEKA VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER000.00
6 TASARIM VE GÖRSEL KÜLTÜR3360.00
7 İSLAM VE DOĞU SANATLARI000.00
8 BATI SANATINDA ÖNCÜ EĞİLİMLER000.00
9 GÖSTERGEBİLİM VE SANAT1120.00
10 TOPLUM BİLİM VE SANAT1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 105--
İlişki Ağırlığı7--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 SİBER GÜVENLİK3360.00
3 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
4 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
5 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
6 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
7 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
8 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
9 FOTOĞRAFA GİRİŞ1120.00
10 KİŞİLERARASI İLETİŞİM000.00
11 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
12 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
13 KARİYER PLANLAMA000.00
14 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
15 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
16 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
17 SOSYOLOJİ000.00
18 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
19 DİJİTAL HABERCİLİK000.00
İlişkili Ders Sayısı / 192--
İlişki Ağırlığı4--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.