DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
2417
ING513
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
12645
ING543
TEORİ VE ELEŞTİRİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
66312
SBE500-9
TEZ VE SEMİNERE GİRİŞ
Zorunlu
0 + 0
0.0
12.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0005
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
6107
ING523
SHAKESPEARE ÇALIŞMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8207
ING520
SINIF YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13820
ING546
İNGİLİZ ROMANINA TEORİK YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13821
ING552
AMERİKAN ROMANINDA GERÇEKÇİLİK
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13822
ING554
PSİKODİLBİLİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13819
ING556
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
13823
ING558
İNGİLİZ EDEBİYATINDA ÖZEL ÇALIŞMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17117
ING560
TEFL'DE SÖYLEM ÇÖZÜMLEME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
33042
ING562
İNGİLİZ ŞİİRİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
33043
ING564
BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
33041
ING566
BAĞLAM İÇİNDE DİL ÖĞRETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46626
ING568
FİLM ÇALIŞMALARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46627
ING570
FANTASTİK EDEBİYAT
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46629
ING572
SOSYODİLBİLİM
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46628
ING574
ROMAN SOSYOLOJOJİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6469
ING516
THEORETICAL APPROACH TO THE ENGLISH NOVEL-II
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
6418
ING510
TİYATRO
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
8028
ING533
2. DİL EDİNİM TEORİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
15195
ING535
KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12648
ING539
TİYATRO TEORİSİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12649
ING541
19. YÜZYIL AMERİCAN EDEBİYATI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
12646
ING545
EDEBİ METİNLER VE GÖSTERGELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17686
ING547
DİL ÖĞRETİMİNDE SON GELİŞMELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
17843
ING549
ÖĞRETMEN GELİŞİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
39325
ING551
SİNEMA VE EDEBİYAT
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66292
ING553
SHAKESPEARE PROBLEM PLAYS
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
66294
ING555
TÜR EDEBİYATI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
43209
ING571
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE SON GELİŞMELER VE ÖZEL KONULAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
54681
ING573
DİL ÖĞRETİMİNDE METODOLOJİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81976
ING579
INTERMEDIALITY: BETWEEN LITERATURE AND MUSIC
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
2425
ING506
ENGLISH RENAISSANCE DRAMA AND SHAKESPEARE
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81977
ING580
THEATRE-FİCTİON
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
66310
SBE510-3
YÜKSEK LİSANS TEZİ -I
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
69561
SBE500-4
MASTER'S THESIS-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.