Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.
Sınıflandırılmış
Sıralı
TYYÇ Düzey / TYYÇ Temel Alan / İAÜ Program
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir.
   1
Periodontal dokuları tanır.
   2
Periodontal hastalıkların sebeplerini öğrenir.
   3
Periodontal hastalıkların yayılımını inceler.
   4
Periodontal hastalıkları tanır.
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   5
Farklı periodontal hastalıkları ayırt eder.
   6
Periodontal radyolojik değerlendirme yapar.
   6
   6
   6
   6
   6
   6
   6
   6
Ders
Uygulama
Ara Sınav
Final Sınavı
Ödev Değerlendirme
Yıl Sonu Final Sınavı
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
   1
Periodontal hastalık etkenlerinin konak cevabındaki etkisini yorumlar.
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   2
Periodontal hastalıkları teşhis eder.
   3
Periodontal hastalıkları tedavi eder.
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Ders
Uygulama
Ara Sınav
Final Sınavı
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
   1
Dental tedavi alacak hastaların disiplinler arası hasta takibinin yapar
   2
Klinik düzen içerisinde tanımlanmış bireysel görevlerin yerine getirir
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
Grup Çalş. / Ödevi
Yerinde Uygulama
Mesleki Faaliyet
Sosyal Faaliyet
Ara Sınav
Final Sınavı
Öğrenme Yetkinliği
   1
Bilimsel bilginin elde edilmesinde izlemesi gereken metodları bilir
   2
Branşıyla ilgili farklı bilgileri analiz ederek, bilimsel seviyede değerlendirebilir
   3
Bilimsel seviyede varsayımlar üretebilir
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Ders
Seminer
Uygulama
Ara Sınav
Final Sınavı
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
   1
Ekip çalışmasında koordinasyon üstlenebilir.
   2
Hastalar, idari ve akademik kadro gibi eğitim ortamında yer alacak üçüncü kişilerle asgari iletişim becerisini sağlar
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
Ders
Ödev
Sosyal Faaliyet
Ara Sınav
Final Sınavı
Alana Özgü Yetkinlik
   1
Periodontolojiyle ilişkili acil durumları tespit eder
   2
Travma olgularında hızlı karar alır ve uygular
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
Ders
Uygulama
Ara Sınav
Final Sınavı
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.