Türkçe

16530 ODYOLOJİ - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İSTATİSTİK1120.00
2 İLERİ KLİNİK ÇALIŞMA55100.00
3 DOKTORA TEZİ1120.00
4 DOKTORA TEZİ1120.00
5 DOKTORA TEZİ1120.00
6 DOKTORA TEZİ4480.00
7 DOKTORA TEZ ÖNERİSİ1120.00
8 DOKTORA YETERLİK55100.00
9 SEMİNER DERSİ000.00
10 SAĞLIKTA İLERİ ARAŞTIRMA METODLARI000.00
İlişkili Ders Sayısı / 108--
İlişki Ağırlığı19--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 VESTİBÜLER REHABİLİTASYONDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR000.00
2 İŞİTME CİHAZINDA İLERİ UYGULAMALAR000.00
3 KONUŞMA ALGISI4480.00
4 GELİŞİMSEL DİL GECİKMESİ/BOZUKLUKLARI1120.00
5 GERİATRİK ODYOLOJİDE TANI VE MÜDAHALE55100.00
6 PSİKOFİZİK, KONUŞMA VE MÜZİK ALGISI000.00
7 ULUSAL PROJELER000.00
8 MAKALE VE VAKA TOPLANTISI000.00
9 VESTİBÜLER ARAŞTIRMALAR000.00
10 ODYOLOJİDE GENETİK000.00
11 İŞİTSEL İMPLANT ÇALIŞMALARI000.00
12 ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST GELİŞTİRME1120.00
13 TİNNİTUS VE HİPERAKUZİ000.00
14 ODYOLOJİDE YAPAY ZEKA ALGORİTMALARI1120.00
15 VAKALARLA PEDİATRİK ODYOLOJİ4480.00
16 VESTİBÜLER REHABİLİTASYON55100.00
17 VESTİBÜLER SİSTEM VE YENİ TEKNOLOJİLER4480.00
18 İŞİTME İMPLANTLARINDA PROBLEM ÇÖZME4480.00
19 AMPLİFİKASYON SİSTEMLERİ000.00
20 TARAMA PROGRAMLARININ GELİŞTİRİLMESİ000.00
21 SANTRAL İŞİTSEL SİSTEM BOZUKLUKLARI VE DEĞERLENDİRMESİ000.00
22 ODYOLOJİDE ELEKTROFİZYOLOJİK ÖLÇÜM VE YORUMLAMA000.00
23 DİL VE KONUŞMA BOZUKLUKLARI000.00
24 İŞİTME CİHAZLARI ELEKTRONİĞİ VE YENİ TEKNOLOJİLER000.00
25 İLERİ ENDÜSTRİYEL ODYOLOJİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 259--
İlişki Ağırlığı29--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.