Türkçe

07070 YENİ MEDYA VE İLETİŞİM -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Amaç
1Yeni Medya ve İletişim Programı, yeni medya alanı ile ilgili tüm bilgi, beceri ve yeteneklere sahip "yeni medya uzmanları" yetiştirmeyi hedefler.
2Yeni Medya ve İletişim Programı; bilişim, iletişim, reklam ajansları, kurumsal iletişim departmanları gibi alanlarda çalışabilecek uzmanlar yetiştirmeyi hedefler.
3Yeni Medya ve İletişim Programı, yeni medya alandaki kuramları iyi bilen ve yaşam boyunca öğrenmenin önemine inanan uzmanlar yetiştirmeyi hedefler.
4Yeni Medya ve İletişim Programı, öğrendiği kuramları iyi bir şekilde alandaki uygulamalara aktarabilen yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
5Disiplinlerarası bir bakış açısıyla karşılaştırmalı ve eleştirel düşünebilen yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
6Mesleki anlamda küresel ve yerel farklı yaklaşımları takip ederek uygulamaya alan yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
7Güncel iletişim ve bilgi teknolojilerini takip ederek kullanımlarına hakim olan yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
8Mesleki alanında özgün ve yaratıcı çalışmalar ortaya koyabilen yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
9Mesleğinin toplumsal gelişmedeki yerini kavrayarak, mesleki etik ve hukuki bilinçle çalışan yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
10Kuramsal ve teorik bilgiler ışığında alana özgü yöntem ve tekniklerle bilimsel veriler elde edebilen yeni medya uzmanları yetiştirmeyi hedefler.
Hedef
1Yeni Medya ve İletişim Programı, yeni medya alanıyla ilgili kuramsal bilgilerin ve uygulamaların öğretilmesi hedeflenmektedir.
2Yeni Medya ve İletişim Programı, medya ve sosyal medya alanındaki özgün çalışmalar üzerine eğitim vermeyi hedeflenmektedir.
3Yeni Medya ve İletişim Programı; yaratıcı projelerin planlanması, uygulanması ve pazarlanması hakkında eğitim vermeyi amaçlamaktadır.
4Yeni Medya ve İletişim Programı, sanal gerçeklik teknolojileri ile ilgili teorik bilgilerin ve uygulanmasının öğretilmesini hedefler.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.