DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65658
EGF501
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
24
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0005
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
6
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
24
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65669
OOE509
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA İSTATİSTİK
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
21
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
81675
ISO551
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81696
OOE528
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46558
OOE522
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46557
OOE520
YARATICI DÜŞÜNMEDE SANATSAL YARATMA
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
69547
OOE516
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
46554
OOE514
ERKEN ÇOCUKLUKTA ELEŞTİREL DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ İÇİN FEN ETKİNLİKLERİ TASARIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
46556
OOE512
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETMEDE TEORİ VE MODELLER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
81694
OOE517
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE FELSEFİ DÜŞÜNME BECERİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
83112
OOE515
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE İZLEME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
65670
OOE511
GELİŞİMİN BİYOPSİKOLOJİK TEMELLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
41789
OOE507
ÇOCUKTA OKUMA KÜLTÜRÜ VE ÇOCUK EDEBİYATI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
41787
OOE503
ÇAĞDAŞ GELİŞİM VE ÖĞRENME TEORİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84176
OOE562
TEST VE ÖLÇEK GELİŞTİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
9
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
21
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.