Türkçe

10496 HAVACILIKTA YER HİZMETLERİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536T%
1 GENEL İŞLETME44444444444445004444450044544444404412770.56
2 GENEL HUKUK44444444444445004444450044544444504412871.11
3 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ45545454545554544555554545545455554516792.78
4 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I44444444444445004444450044544444504412871.11
5 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1111111111111100111111001111111110113117.22
6 YER HİZMETLERİNE GİRİŞ55555555555555005555555555555555555517094.44
7 HAVAYOLU YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI555555555555555555555555555555555555180100.00
8 YOLCU HİZMETLERİ-I33544445555545455554444445444455444415686.67
9 MATEMATİK44444444444445004444450044544444504412871.11
10 HAVACILIK İNGİLİZCESİ-I54434444554444444345555544444455555515686.67
11 HAVACILIK İNGİLİZCESİ-II45554555545555454555555545555555554517396.11
12 HAVA TERMİNAL PLANLAMASI VE YÖNETİMİ45555455445555445555555544355555455516993.89
13 YER HİZMETLERİ VE RAMP-II54445555445555545555355455555544445516792.78
14 YOLCU HİZMETLERİ-II45555555455544554555555545544555554517195.00
15 SEYRÜSEFER VE YARDIMCILARI45554455454555455544555544555454555516893.33
16 ULUSLARARASI HAVA HUKUKU45555455445455554455555055545555555516792.78
17 HAVACILIKTA STRATEJİK YÖNETİM55454555545554554555455545555455555417195.00
18 HAVA TRAFİK KURALLARI55555555545455555555555545555555554517697.78
19 İNGİLİZCE-I00000000000000000000000000000000000000.00
20 İNGİLİZCE-II00000000000000000000000000000000000000.00
21 SİVİL HAVACILIĞA GİRİŞ555555555555555555555555555555555555180100.00
22 TÜRK DİLİ-I1111111111111111111111111111111111113620.00
23 TÜRK DİLİ-II1111111111111100111111001111111110113117.22
24 YERİNDE UYGULAMA-I44444444444444004444440044444444404412468.89
25 YERİNDE UYGULAMA-II54555555555555555555555555555555555517999.44
26 YERİNDE UYGULAMA-III555555555555555555555555555555555555180100.00
İlişkili Ders Sayısı / 26242424242424242424242424242416162424242424241716242424242424242424172424--
İlişki Ağırlığı959810098989710110198961011001001037172971001011019910679749410010398100981021011037998101--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536T%
1 TEHLİKELİ MADDELER555555555555555555555555555555555555180100.00
İlişkili Ders Sayısı / 1111111111111111111111111111111111111--
İlişki Ağırlığı555555555555555555555555555555555555--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.