Türkçe

12250 TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122T%
1 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ00234444244334455555558072.73
2 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ00045444455555555555559081.82
3 YÜKSEK LİSANS TEZİ - I555545544445455544555510292.73
4 YÜKSEK LİSANS TEZİ - II55554554444545554405559788.18
İlişkili Ders Sayısı / 42234444444444444443444--
İlişki Ağırlığı10101217171818161417171816191920181815202020--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122T%
1 TÜRKÇENİN TARİHSEL DİLBİLGİSİ535555335555555555555510494.55
2 ESKİ TÜRK EDEBİYATINDA TÜRLER05055550055555555555559081.82
3 TÜRK DESTAN POETİKASI 33343433434354344445458274.55
4 ROMAN METODOLOJİSİ02131453055415545505557366.36
5 TÜRK HALK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI TARİHİ04045454044444444445558173.64
6 ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATLARINDA ORTAK TEMALAR55045505355555555555559788.18
7 ROMAN TÜRLERİ VE TARİHİ ROMAN54454434035454434454448678.18
8 YENİLEŞME DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATINDA ŞİİR ANLAYIŞLARI55454440255545555545559687.27
9 DİNİ EDEBİYAT 45345535354545555545549889.09
10 SOSYALİST REALİZM VE SOVYET EDEBİYATI55335052033130004435336054.55
11 KLASİK TÜRK EDEBİYATINDA TÜRLER05055550055555555555559081.82
12 ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATLARINDA ORTAK TEMALAR55045505355555555555559788.18
13 TÜRK HALK EDEBİYATINDA TÜRLER04005450040005455405556054.55
14 YENİLEŞME DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATINDA ŞİİR ANLAYIŞLARI55454440255545555545559687.27
15 EDEBİYAT TARİHİ METODOLOJİSİ34443342245434454334558274.55
16 KÖKTÜRK METİNLERİ53554342533334503405557971.82
İlişkili Ders Sayısı / 161116101516151411916151515151514161613161616--
İlişki Ağırlığı50673665686458382969686361706965737256787676--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.