İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY |
ANADOLU BIL VOCATIONAL HIGHER SCHOOL-COMPUTER PROGRAMMING (DISTANCE EDUCATION) |
SINIF: 1 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
AMT101 | MATEMATİK-I MATHEMATICS-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | Temel Kavramlar, Sayılar, Üslü- Köklü Sayılar ve Özellikleri, Kümeler, Çarpanlara Ayırma, 1. ve 2. Dereceden Denklemler, Denklem Sistemleri ve Çözümleri, Mutlak Değer, Eşitsizlik, Oran-Orantı | Basic Concepts, Numbers, Exponential- Root Numbers and Properties, Sets, Factorizing, First and Second Degree Equations, Equation Systems and Solutions, Absolute Value, Inequalities, Ratio and Proportion |
AUE101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ-I ATATÜRK'S PRINCIPLES AND REVOLUTION HISTORY-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Temel Kavram Bilgisi, Osmanlı Devleti ve Çöküşü, Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemleri, Osmanlı Devletinin Son Döneminde Fikir Hareketleri, Trablusgarp Savaşı, Balkan Savaşları, Birinci Dünya Savaşı, Mondros Mütarekesi ve İşgaller, Milli Mücadele Hareketinin Doğuşu ve Milli Teşkilatlar, Mustafa Kemal Paşa'nın Samsun' a Çıkışı ve Anadolu'daki durum, Amasya Genelgesi, Ulusal Kongreler, Mîsak-ı Milli'nin İlanı, Büyük Millet Meclisi'nin Açılması, Kurtuluş Savaşı, Mudanya Mütarekesi, Lozan Barış Antlaşması. | Introduction, Fall of the Ottoman Empire, Tanzimat and Islahat Eras, Tripoli and Balkan Wars, World War I, The Armistice of Moudros, the Occupation of Anatolia and the National Reactions, The Birth of the Turkish Revolution, Turkish War of Independence, The Armistice of Mudanya, The Treaty of Lausanne |
BUE111 | BİLGİSAYAR DONANIM VE YAZILIM TEMELLERİ COMPUTER HARDWARE AND SOFTWARE BASICS | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | Bilgisayarın donanımsal yapısı, Veri yolları, İşlemciler, Hafıza birimleri, Manyetik diskler, Optik diskler, Giriş-çıkış birimleri ve diğer donanım birimleri, sistem yazılımları ile test ve arıza giderme | Hardware structure of computer, (Data) bus, Processors/Chipsets, Memory units, Magnetic discs, Optical discs, Input-output and other units, Test and maintenance operations by using system software |
BUE131 | ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ INTRODUCTION TO ALGORITHMS AND PROGRAMMING | Z | 2 | 2 | 3.0 | 6.0 | 4 | Algoritma ve programlama mantığı, Algoritmalar, Akış diyagramları | Algorithm and programming logic, algorithms, flow diagrams |
BUE141 | BİLGİSAYAR AĞLARI COMPUTER NETWORKS | Z | 3 | 0 | 3.0 | 5.0 | 3 | 1. Ağ yapısını hazırlamak 2. Ağ bağlantılarını yapılandırmak | Preparing the network structure, Configuring network connections |
BUE153 | ENTEGRE OFİS ARAÇLARI INTEGRATED OFFICE TOOLS | Z | 1 | 2 | 2.0 | 4.0 | 3 | Bİlgisayarın Çalışma prensibi, Bilgisayarı oluşturan temel donanımlar, Yazılımlar ve Office uygulama yazılımlarıdır. | Computer Operating principle, Basic hardwares of a computer, Softwares and Office application programs. |
IUE101 | İNGİLİZCE-I ENGLISH-I | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | Bu ders, üniversite öğrencilerinin kendi alanlarında yürüttükleri her türlü akademik faaliyette okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini belirli bir etkinlikte kullanabilmelerini sağlayacak biçimde tasarlanmıştır. | In this course, students all kinds of activities they carry out in their own academic reading, speaking, listening and writing skills are designed to enable them to use in a particular activity. |
TUE101 | TÜRK DİLİ-I TURKISH LANGUAGE-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Bildirim, Dil ve Dilin Özellikleri; Dil-Düşünce İlişkisi; Dilin Gücü; Ana Dili-Yerel Dil-Millet Dili-Devlet Dili- Eğitim Dili-Kültür Dili- Uluslar arası Dil; Dil-Kültür İlişkisi; Medeniyet; Dilekçe Yazımı; Dil Aileleri-Dil Grupları -Türkçenin Dünya Dilleri Arasındaki Yeri; Türk Dilinin Tarihî Dönemleri ve Gelişmesi; Dil Bilgisi ve Bölümleri; Sözcük Çeşitleri-Kök-Ek; Cümle ve Cümlenin Öğeleri; Yazım Kuralları ve Uygulaması; Noktalama İşaretleri ve Kullanımıyla İlgili Uygulamalar | Definition and characteristics of language. Relationship between language and thought. Relationship between language and culture. Concepts of mother language, cultural language, international language. Writing a letter of application. Languages of the world. The place of the Turkish language among world languages. Historical development of Turkish language. Phonological, morphological, semantic and syntactic structure of Turkish languge.. Types of clauses. Spelling rules. Punctuation marks. |
SINIF: 1 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
AMT102 | MATEMATİK-II MATHEMATICS-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | Önbilgiler, fonksiyonlar, limit ve süreklilik, türev, türevin uygulamaları, belirsiz integral, integral alma metotları, belirli integralinin özellikleri, ilgili teoremler, belirli integral uygulamaları, kompleks sayilar, matrisler, analitik geometri ve trigonometri ile açı kavramları | Preliminaries, Functions, Trigonometry, Limits and Continuity, Derivative and Applications, Integration and Applications, Applications of Definite Integral , Complex Numbers, Matrices, Analytic Geometry and Trigonometry |
AUE102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ-II PRINCIPLES OF ATATURK AND THE HISTORY OF REVOLUTIONS-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Siyasal Alanda Yapılan İnkılâplar, Hukuk Alanında Yapılan İnkılâplar, Eğitim ve Kültür Alanında Yapılan İnkılâplar, İktisâdi Alanda Yapılan İnkılâplar, Sosyal Alanda Yapılan İnkılâplar, Atatürk İlkeleri, Atatürk Dönemi Türk Dış Politikası, İkinci Dünya Savaşı Yıllarında Türkiye, 1950 -1960 Yılları Arası Türkiye | Political Reforms, Legal Reforms, Educational and Cultural Reforms, Economic Reforms, Social Reforms, Atatürk’s Principles, Atatürk’s Foreign Policy. |
BUE112 | İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ HUMAN COMPUTER INTERACTION | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | Etkileşimli arayüz tasarlama yöntemlerini ve bilgisayar yazılımlarının kullanılabilirliğini artırmak. | Interactive interface and software design methods to improve the availability of. |
BUE132 | C PROGRAMLAMA C PROGRAMMING | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bilgisayar programlamada temel kavramlar. Sorunları biçimselleştirme ve adım-adım çözümleyerek algoritma geliştirme, iş akış şemaları oluşturma. Yapısal programlamaya giriş ve ANSI C programlama dilinde uygulamaları. Kütüphane dosyaları. Kontrol ve karar ifadeleri. Fonksiyonlar. Temel veri tipleri. Değişkenler, sabitler, matematiksel ve mantıksal operatörler, döngüler, diziler, stringler, çok boyutlu diziler. İşaretçiler, metin ve ikili dosya işlemleri | General structures of C/C++ programming language, general structures of programming languages, recursive functions, functions, stack structure, queue structure, linked lists, basic sorting and searching algorithms, algorithm analysis, tree structure. |
BUE162 | MULTİMEDYA MULTIMEDIA | Z | 3 | 0 | 3.0 | 5.0 | 3 | Ders kapsamında Adobe Photoshop CS5 ve Adobe Flash CS5 öğretilecektir. | Adobe Photoshop CS5, Adobe Flash CS5 |
IUE102 | İNGİLİZCE-II ENGLISH-II | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | Dinleme - Anlama çalışmalarına ağırlık veren bu derste öğrencilerin, kullanılan kaynak kitabın yanısıra ekstra materyaller yardımı ile kendilerini İngilizce olarak ifade edebilme yeteneklerini geliştirmeleri amaçlanmıştır. | This course is designed to have more listening activities. In parallel with the course book and extra materials students are expected to improve their expression skills. |
TUE102 | TÜRK DİLİ-II TURKISH LANGUAGE-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Cümle Çeşitleri; Anlatım Bozuklukları; Paragraf; Anlatım Biçimleri; Yazılı Anlatım Türleri; Sözlü Anlatım Türleri; Yazım Kuralları ve Noktalama İşaretleri | Clause types, narrative errors, proverb and idioms, syntactic errors, subordinative errors, paragraph, narrative types, oral narratives, punctuation marks, speling rules |
YUM102 | YERİNDE UYGULAMA-I WORK PLACEMENT-I | Z | 0 | 0 | 0.0 | 4.0 | 0 | Yerinde uygulama ile ilgili etkinlikler; Yerinde Uygulama Koordinatörlüğü, öğrencinin kurumundaki danışmanları ve yerinde uygulama yaptığı iş yerindeki yetkilisi ile birlikte planlanır ve yürütülür. Bu etkinlikler, yerinde uygulamanın yapıldığı bir iş ortamına bağlı olarak, öğrencilerin alanlarıyla ilgili yürütülen çalışmalar içerisinde yer alarak uygulama deneyimi kazanmalarına yönelik öğrenme ve uygulama etkinliklerini içerir. Öğrenci, yerinde uygulama etkinliği sonunda, İAÜ’nin “Yerinde Uygulama Yönergesi”ne uygun olarak hazırlayacağı ve yerinde uygulama yaptığı iş yerinden onaylanmış yazılı bir raporu bağlı olduğu bölüm veya programına sunar. | The work placement activities which students undertake during their training in the workplaces are planned and conducted according to a “Work Placement Activity Plan” prepared in coordination of the tutors of students, one from their department and one from the workplace, as prescribed in “The IAU’s Work Placement Directives” The contents of the “Work Placement Activity Plans” are prepared depending on both the operations of workplace and the study field of students and ensure that students participate in various activities, in workplaces in relation to the their fields of study; include learning and training activities such as applying the theoretical knowledge into practical problems, performing experiments and anaylising the results, defining the problems and processes related to their field of study, participating in teams, experiencing working with other personalities and observing how decisions are made. |
SINIF: 2 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
BUE211 | WEB SİTESİ TASARIM VE YARATMA-I WEB SITE DESIGN AND CREATION-I | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | İnternetin temel prensipleri,statik web sitesi tasarlama. HTML dilini kullanma,CSS ile biçimlendirme yapma. Javascript ile web programlama. | Basic Principles of Internet, Designing Static Web Pages, Using HTML, Formatting with CSS, Web Programming with Javascript |
BUE231 | GÖRSEL PROGRAMLAMA-I VISUAL PROGRAMMING-I | Z | 2 | 2 | 3.0 | 5.0 | 4 | C # Program dilini öğrenmek | Teaching the C# programming language |
BUE233 | VERİ YAPILARI DATA STRUCTURES | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Ders temel veri yapıları (yığın, kuyruk, liste, ağaç, ikili sıralama ağacı, heap) ve bu yapılara ilişkin algoritmaları inceleyecektir. | In this course students will be learnt about basic data structures (stack, queue, link-list, tree, binary search, heap) and will be analysed related algortihms. |
BUE241 | NESNE TABANLI PROGRAMLAMA-I OBJECT ORIENTED PROGRAMMING-I | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Nesneye yönelik programlama ile algoritma analizi ve tasarımı. Sınıflar, nesneler, değişkenler, metodlar, yapıcılar, yok ediciler, kalıtım, arayüzler, çok şekillilik, çok görevli ve yerine geçmeli metodlar. Soyut, statik ve sabit sınıf, degişken ve metodlar. İstisnai durumların ele alınması | Object-oriented programming and algorithm analysis and design. Classes, objects, variables, methods, constructors, destructors, inheritance, interfaces, polymorphism, multi-tasking and methods instead of interlaced. Abstract, static and fixed class, variable, and methods. In exceptional circumstances to be addressed. |
BUE243 | SİSTEM ANALİZ VE TASARIMI SYSTEMS ANALYSIS AND DESIGN | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | Sistem Kavramı ve Genel Sistem Teorisi / Bilgi Sistemi ve Bilgi Sistemi Tipleri / Bilgi Sistemi Geliştirme Süreci / Sistem Analisti Görev ve Yetenekleri / Ön İnceleme ve Fizibilite Analizi / Sistem Önerisi Hazırlama ve Sunma / Sistem Analizi / Sistem Tasarımı / Sistem Gerçekleme / Yeni Sisteme Geçme Süreci | System Concept and General System Theory / Information System and types of Information System / Information System Development Process / System Analyst Duties and Skills / Pre-Feasibility Study and Analysis System Proposal Preparation and Presentation / Systems Analysis / Systems Design / Systems Implementation / Process the new system |
BUE251 | VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ-I DATABASE MANAGEMENT SYSTEMS-I | Z | 2 | 2 | 3.0 | 4.0 | 4 | Veritabanı ihtiyaç analizi,Tabloları oluşturmak özelliklerini belirlemek,ER modelleme,Veritabanında sorgulama yapmak. | Database requirement analyse,create tables and specify attributes,ER modelling |
ING201 | MESLEKİ İNGİLİZCE-I PROFESSIONAL ENGLISH-I | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Nasıl etkin öğrenilir, kolay ve etkili öğrenme için nasıl stratejiler geliştirilir. Daha iyi eğitim ya da sınav stratejileri için geliştirilmiş bellek teknikleri. Dersin içeriği, akademik dil becerilerini öğretmek için, mesleğin çeşitli alanlarında ve onların çalışmaları ile ilgili sıklıkla kullanılan Mesleki İngilizce'nin dil yapılarını ve fonksiyonlarını kapsayan uygun bir ortamı kapsamaktadır. | How to learn effectively, how to develop strategies for easy and effective learning. Techniques for improved memory to better studying or test-taking strategies. The content of the course, which provides an appropriate context to teach academic language skills, covers professional English various fields of profession frequently used language structures and functions relevant to their studies. |
YUM201 | YERİNDE UYGULAMA-II WORK PLACEMENT-II | Z | 0 | 0 | 0.0 | 4.0 | 0 | erinde uygulama ile ilgili etkinlikler; Yerinde Uygulama Koordinatörlüğü, öğrencinin kurumundaki danışmanları ve yerinde uygulama yaptığı iş yerindeki yetkilisi ile birlikte planlanır ve yürütülür. Bu etkinlikler, yerinde uygulamanın yapıldığı bir iş ortamına bağlı olarak, öğrencilerin alanlarıyla ilgili yürütülen çalışmalar içerisinde yer alarak uygulama deneyimi kazanmalarına yönelik öğrenme ve uygulama etkinliklerini içerir. Öğrenci, yerinde uygulama etkinliği sonunda, İAÜ’nin “Yerinde Uygulama Yönergesi”ne uygun olarak hazırlayacağı ve yerinde uygulama yaptığı iş yerinden onaylanmış yazılı bir raporu bağlı olduğu bölüm veya programına sunar. | The work placement activities which students undertake during their training in the workplaces are planned and conducted according to a “Work Placement Activity Plan” prepared in coordination of the tutors of students, one from their department and one from the workplace, as prescribed in “The IAU’s Work Placement Directives” The contents of the “Work Placement Activity Plans” are prepared depending on both the operations of workplace and the study field of students and ensure that students participate in various activities, in workplaces in relation to the their fields of study; include learning and training activities such as applying the theoretical knowledge into practical problems, performing experiments and anaylising the results, defining the problems and processes related to their field of study, participating in teams, experiencing working with other personalities and observing how decisions are made. |
SINIF: 2 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
BUE212 | WEB SİTESİ TASARIM VE YARATMA-II WEB SITE DESIGN AND CREATION-II | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Web Sitesi Hazırlamada Dinamik Sayfa Tasarımı; Sunucu Bilgisayar İçin Gerekli Programların Kurulumu ve Ayarlanması; Dinamik Sayfalar İçin HTML Form Tagları ve Scriptlerinin Kullanımı; ASP.NET Dilinin Kullanımı; ASP.NET Dilini Kullanarak Bir Veritabanına Bağlanabilme; ASP.NET Dili Kullanımında: Değişken tanımları, Değişkenlerin kullanımları; Veri Türleri ve Operatörleri; Kontrol Deyimleri; Döngü Komutları, Fonksiyonlar; Dosya İşlemleri. | Processing Dynamic Page Web Site Design; Installation and Setting of the programs required for the Server computer; Usage of HTML Form Tags and Scripts for the Dynamic Pages, Usage of ASP.NET Language, Connect to a database by using the ASP.NET language, Variable definitions, use of variables, Data Types and Operators, Control Statements, Loop Statements, Functions, File Operations. |
BUE214 | AÇIK KAYNAK KODLU İŞLETİM SİSTEMLERİ OPEN-SOURCE CODED COMMUNICATION SYSTEMS | Z | 3 | 0 | 3.0 | 5.0 | 3 | Açık Kaynak Kodlu İşletim Sistemi Yapısı, Temel Masaüstü Kavramları ve İşlemleri, Dosya Sistemi ve Çalışma Mantığı, Açık Kaynak İşletim Sistemi Temel Araçları ve Uygulamaları, Temel Ağ Programları ve Ağ Ayarları, İnternet Bağlantısı, Temel Kullanıcı ve Grup İşlemleri, Açık Kaynak İşletim Sistemi Editörleri, Program Kurma ve Güncelleme, Kabuk İşlemleri, Dosya ve Dizin Paylaşımı | Computer architecture, process management, interprocess synchronization, semaphores and monitors, deadlocks, CPU scheduling algorithms, file systems, input/output systems, disk scheduling |
BUE232 | GÖRSEL PROGRAMLAMA-II VISUAL PROGRAMMING-II | Z | 3 | 0 | 3.0 | 4.0 | 3 | Görsel programlama ortamı. Temel bileşenler ve tasarım aşaması. Bileşen özellikleri ve olaylar. Değişkenler, kontrol deyimleri ve döngüler. Nesne Tabanlı Programlama. | Visual programming environment. Basic components and design phase. Component properties and events. Variables, control statements and loops. Object-Oriented Programming. |
BUE242 | NESNE TABANLI PROGRAMLAMA-II OBJECT ORIENTED PROGRAMMING-II | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Nesneye yönelik programlama ile algoritma analizi ve tasarımı. Sınıflar, nesneler, değişkenler, metodlar, yapıcılar, yok ediciler, kalıtım, arayüzler, çok şekillilik, çok görevli ve yerine geçmeli metodlar. Soyut, statik ve sabit sınıf, degişken ve metodlar. İstisnai durumların ele alınması | Object-oriented programming and algorithm analysis and design. Classes, objects, variables, methods, constructors, destructors, inheritance, interfaces, polymorphism, multi-tasking and methods instead of interlaced. Abstract, static and fixed class, variable, and methods. In exceptional circumstances to be addressed. |
BUE252 | VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ-II DATABASE MANAGEMENT SYSTEMS-II | Z | 2 | 2 | 3.0 | 4.0 | 4 | Bu ders, veritabanı mimarisi temelleri, veritabanı yönetim sistemleri ve veritabanı sistemleri kapsar. İlkeleri ve metodolojileri, veritabanı tasarımı ve veritabanı uygulama geliştirme teknikleri | Concept of database, instance of database, definition of database management systems, functions of database management systems, advantages of database approach, transaction database management systems such as; Access, MySQL ve MSSQL. |
GRI201 | GİRİŞİMCİLİK ENTREPRENEURSHIP | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Girişimciliğin Temel Fonksiyonları, KOBİ’lerin Ekonomiye ve Sosyal Hayata Katkıları. KOBİ’lerin Zayıf Yönleri ve Türkiye’de KOBİ’lere Destek Sağlayan Kuruluşlar. Franchising Sistemi ve Yatırımcıya Sağlayacağı Faydalar. Pazarlama ve Tutundurma Stratejileri. İş Planı ve Bölümleri. | Basic Functions of Entrepreneurship, SMEs Contributions to Economics and Social Life. Weaknesses of SMEs and SMEs Support Provided by Institutions. Franchising Benefits System and the investor. Marketing and Promotion Strategies. Business Plan and Sections. |
ING202 | MESLEKİ İNGİLİZCE-II PROFESSIONAL ENGLISH-II | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Nasıl etkin öğrenilir, kolay ve etkili öğrenme için nasıl stratejiler geliştirilir. Daha iyi eğitim ya da sınav stratejileri için geliştirilmiş bellek teknikleri. Dersin içeriği, akademik dil becerilerini öğretmek için, mesleğin çeşitli alanlarında ve onların çalışmaları ile ilgili sıklıkla kullanılan Mesleki İngilizce'nin dil yapılarını ve fonksiyonlarını kapsayan uygun bir ortamı kapsamaktadır. | How to learn effectively, how to develop strategies for easy and effective learning. Techniques for improved memory to better studying or test-taking strategies. The content of the course, which provides an appropriate context to teach academic language skills, covers professional English various fields of profession frequently used language structures and functions relevant to their studies. |
MEZ202 | MEZUNİYET PROJESİ GRADUATION PROJECT | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Alanı ile ilgili konularda araştırmak, güncel bilgiyi takip etmek ve proje kapsamında sunmaktır. | To investigate the accounting and tax issues, and the project is to provide current information to follow. |
YUM202 | YERİNDE UYGULAMA-III WORK PLACEMENT-III | Z | 0 | 0 | 0.0 | 4.0 | 0 | Yerinde uygulama ile ilgili etkinlikler, öğrencinin kurumundaki ve yerinde uygulama yaptığı iş yerindeki danışmaları ile birlikte planlanır ve yürütülür. Bu etkinlikler, yerinde uygulamanın yapıldığı bir iş ortamına bağlı olarak, öğrencilerin alanlarıyla ilgili yürütülen çalışmalar içerisinde yer alarak uygulama deneyimi kazanmalarına yönelik öğrenme ve uygulama etkinliklerini içerir. Öğrenci, yerinde uygulama etkinliği sonunda, İAÜ’nin “Yerinde Uygulama Yönergesi”ne uygun olarak hazırlayacağı ve yerinde uygulama yaptığı iş yerinden onaylanmış yazılı bir raporu bağlı olduğu bölüm veya programına sunar. | The work placement activities which students undertake during their training in the workplaces are planned and conducted according to a “Work Placement Activity Plan” prepared in coordination of the tutors of students, one from their department and one from the workplace, as prescribed in “The IAU’s Work Placement Directives” The contents of the “Work Placement Activity Plans” are prepared depending on both the operations of workplace and the study field of students and ensure that students participate in various activities, in workplaces in relation to the their fields of study; include learning and training activities such as applying the theoretical knowledge into practical problems, performing experiments and anaylising the results, defining the problems and processes related to their field of study, participating in teams, experiencing working with other personalities and observing how decisions are made. |