TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN SPORTS, KAIZEN AND RECREATION
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
84064
BSE578
TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN SPORTS
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
78867
BSE582
TÜRKİYE'NİN YAPISI VE SPOR TEŞKİLATLANMASI
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
78871
BSE584
YARIŞMA SPORCULARINA PSİKOLOJİK YAKLAŞIMLAR
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
78861
BSE542
ENGELLİLERDE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
78877
BSE540
BECERİ ÖĞRENİMİ
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
76798
BSE537
SPORDA ORGANİZASYON YÖNETİMİ
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
76795
BSE539
SPOR PSİKOLOJİSİ
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
76796
BSE553
REKREASYON VE YAŞAM KALİTESİ
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
76797
BSE559
SPORDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE GELİŞME
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
76800
BSE563
KARŞILAŞTIRMALI SPOR YÖNETİMİ
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
76799
BSE573
SPORDA İLETİŞİM
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
83029
BSE575
TOPLUMSAL CİNSİYET VE REKREASYON
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
78864
BSE534
OLİMPİK HAREKET TARİHİ,FELSEFESİ VE GELECEĞİ
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
78859
BSE586
TRAINING THEORY
Programme Elective
3 + 0
3.0
6.0
Total ECTS Credit (Compulsory):
12
Total ECTS Credit (Elective) :
18
Total ECTS Credit :
30
2. Year Fall ( Third ) Term Courses
ID
Code
Name of the Course Unit
Type of the Course
In-Class Hours (T+P)
Credit
ECTS Credit
67984
SAG500-3
YÜKSEK LİSANS TEZİ I
Compulsory
0 + 0
0.0
30.0
Total ECTS Credit (Compulsory):
30
Total ECTS Credit (Elective) :
0
Total ECTS Credit :
30
2. Year Spring ( Fourth ) Term Courses
ID
Code
Name of the Course Unit
Type of the Course
In-Class Hours (T+P)
Credit
ECTS Credit
69731
SAG500-4
YÜKSEK LİSANS TEZİ-II
Compulsory
0 + 0
0.0
30.0
Total ECTS Credit (Compulsory):
30
Total ECTS Credit (Elective) :
0
Total ECTS Credit :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.