English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-EARTHQUAKE AND STRUCTURAL ENGINEERING (WithThesis)

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-EARTHQUAKE AND STRUCTURAL ENGINEERING (WithThesis)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
FBE507BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
SCIENTIFIC RESEARCH TECHNIQUES
Z303.06.03
YDE501MÜHENDİSLİK SİSMOLOJİSİ
MÜHENDİSLİK SİSMOLOJİSİ
Z303.06.03Sismoljiye giriş, Levha tektoniği, Richter büyüklüğü, Türkiye'nin Depremselliği, Sismik Veri toplanması, Tepki Spektrumu, Tek SErbestlik dereceli Sistem çözümü, Deprem süresinin yapılar üzerindeki etkisi ve Enerji Esaslı Tasarım, Merkez üssüne yakınlığın yapılara etkisi, Zemin Yapı etkileşimi, Deprem Yönetmelikleri, Sismik Risk analizi, Deprem hasarları, Tarihsel depremler.
YDE503İLERİ YAPI DİNAMİĞİ
İLERİ YAPI DİNAMİĞİ
Z303.06.03Tek Serbestlik Dereceli sistem çözümü Nümerik analiz Çok serbestlik dereceli sistem Çözümü Modal Analiz, Zaman Tanım Alanında Analiz, İtme Analizi Sap 2000/Etabs ile uygulamalar
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
INM532İLERİ SAYISAL YÖNTEMLER-I
ADVANCED NUMERICAL METHODS-I
Z303.06.03
LEE502TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
Z000.012.00
INM524ZEMİN DİNAMİĞİ
SOIL DYNAMICS
S303.06.03
INM539YAPI SİSTEMLERİNİN HESABINDA MATRİS YÖNTEMLERİ
MATRIX METHODS FOR STRUCTURAL ANALYSIS
S303.06.03
INM548SİSMİK TEHLİKE ANALİZİ
SEISMIC HAZARD ASSESSMENT
S303.06.03
INM565DEPREM MÜHENDİSLİĞİ
DEPREM MÜHENDİSLİĞİ
S303.06.03
YDE506ÖZEL BETONLAR VE DURABİLİTEYE GÖRE TASARIM
ÖZEL BETONLAR VE DURABİLİTEYE GÖRE TASARIM
S303.06.03
YDE507YAPILARIN ONARIM VE GÜÇLENDİRİLMESİ
YAPILARIN ONARIM VE GÜÇLENDİRİLMESİ
S303.06.03
YDE508SÜNEK ÇELİK YAPI SİSTEMLERİNİN TASARIMI
SÜNEK ÇELİK YAPI SİSTEMLERİNİN TASARIMI
S303.06.03
YDE509DEPREM AFET YÖNETİMİ VE PLANLAMASI
DEPREM AFET YÖNETİMİ VE PLANLAMASI
S303.06.03
YDE510BİNALARIN SİSMİK YAPISAL TEPKİ KONTROLÜ
BİNALARIN SİSMİK YAPISAL TEPKİ KONTROLÜ
S303.06.03
YDE511YAPILARIN SİSMİK GÜVENİLİRLİK ANALİZ
YAPILARIN SİSMİK GÜVENİLİRLİK ANALİZ
S303.06.03
YDE513GEOTEKNİK DEPREM MÜHENDİSLİĞİNDE MODELLEME VE HESAPLAMA
GEOTEKNİK DEPREM MÜHENDİSLİĞİNDE MODELLEME VE HESAPLAMA
S303.06.03
YDE515PERFORMANSA DAYALI DEPREM MÜHENDİSLİĞİ İÇİN YAPISAL ANALİZ
PERFORMANSA DAYALI DEPREM MÜHENDİSLİĞİ İÇİN YAPISAL ANALİZ
S303.06.03
SINIF: 2 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
LEE500-1YÜKSEK LİSANS TEZİ I
YÜKSEK LİSANS TEZİ I
Z000.030.00
SINIF: 2 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
LEE500-2YÜKSEK LİSANS TEZİ II
YÜKSEK LİSANS TEZİ II
Z000.030.00
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.