English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-EDUCATION MANAGEMENT(WithOutThesis)

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-EDUCATION MANAGEMENT(WithOutThesis)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
EGF501EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
RESEARCH METHODS AND TECHNIQUES IN EDUCATIONAL SCIENCES
Z303.06.03
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
SBE507DÖNEM PROJESİ DERSİ
TERM PROJECT COURSE
Z000.03.00
EYD501EĞİTİM PLANLAMASI
EDUCATION PLANNING
S303.06.03Eğitim planlaması ve ekonomisi ile ilgili temel kavramlar, ekonomik göstergeler, eğitim ekonomi ilişkisi ve eğitim ekonomik kalkınma arasındaki ilişki, eğitim yatırımlarının getirileri, eğitim finansmanı yaklaşımları, Türkiye'de eğitim finansmanı ile ilgili sorunlar ve geçmişten günümüze uygulanan çözüm stratejileri, eğitim politikaları, eğitim finansmanı ve eğitim planları arasındaki ilişki, eğitim planlamasının aması ve önemi, planlama modelleri, stratejik planlama ve okullarda stratejik plan yapma süreci.
EYD502ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
ORGANIZATIONAL BEHAVIOUR
S303.06.03
EYD503EĞİTİM DENETİMİ
EDUCATION SUPERVISION
S303.06.03
EYD507EĞİTİM EKONOMİSİ
EDUCATION ECONOMY
S303.06.03
EYD508EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE LİDERLİK
LEADERSHIP IN EDUCATIONAL SYSTEMS
S303.06.03Bu ders kapsamında liderlik kavramı, liderlik kuramları, Öğretimsel liderlik, Çok faktörlü liderlik kuramı, Etik liderlik, Dağıtımcı liderlik ve Öğretmen liderliği konuları ele alınacaktır.
EYD509TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ
TURKISH EDUCATIONAL SYSTEM
S303.06.03
EYD510OKUL YÖNETİMİ
SCHOOL MANAGEMENT
S303.06.03
EYD516KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM
COMPERATIVE EDUCATION
S303.06.03
EYD518YAŞAMBOYU ÖĞRENMENİN ÖRGÜTLENMESİ
ORGANIZATION OF LIFE LONG LEARNING
S303.06.03
EYD522EĞİTİM YÖNETİMİ VE KURAMLARI
EDUCATION METHODS AND THEORIES
S303.06.03
EYD524EĞİTİM HUKUKU
EĞİTİM HUKUKU
S303.06.03
ISO538GÜNCEL EĞİTİM SORUNLARI
GÜNCEL EĞİTİM SORUNLARI
S303.03.03
OOE509EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA İSTATİSTİK
STATISTICS IN EDUCATIONAL RESEARCH
S303.06.03
OOE562TEST VE ÖLÇEK GELİŞTİRME
TEST AND SCALE DEVELOPMENT
S303.06.03
PSY527SOSYAL BİLİMLERDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME
DEVELOPMENT OF MEASUREMENT TOOL IN SOCIAL SCIENCES
S303.06.03
PSY532FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ
FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ
S303.03.03
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.