English

05071 ARCHITECTURE (ENGLISH) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. BEYHAN BOLAK HİSARLIGİL


E-mail :

Ext. :
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Prof. Dr. BEYHAN BOLAK HİSARLIGİL

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HAKAN HİSARLIGİL

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HALİL İBRAHİM ŞANLI

E-mail :
Ext. : 27205
CV :

Prof. Dr. UFUK FATİH KÜÇÜKALİ

E-mail :
Ext. : 27304
CV :

Research Assist. NAZLI YILDIZ

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. BEYHAN BOLAK HİSARLIGİL

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HAKAN HİSARLIGİL

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HALİL İBRAHİM ŞANLI

E-mail :
Ext. : 27205
CV :

Prof. Dr. UFUK FATİH KÜÇÜKALİ

E-mail :
Ext. : 27304
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) DİLEK YASAR

E-mail :
Ext. : 27110
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. EZGİ YILMAZ

E-mail :
Ext. : 27209
CV :

Assist. Prof. Dr. KADİR ŞENGÜN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MAHMOUD M S ZIADA

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MELDA YÜCEL

E-mail :
Ext. : 62081
CV :

Assist. Prof. Dr. MOHAMMED GAMAL OMAR AL HAGRI

E-mail :
Ext. : 62009
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT JANE

E-mail :
Ext. : 68082
CV :

Assist. Prof. Dr. SABA MATIN AYGÖREN

E-mail :
Ext. : 27109
CV :

Assist. Prof. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SANAM REZAEIFAM ÜSTÜNKARDEŞLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SEZER AYAZ

E-mail :
Ext. : 68077
CV :

Assist. Prof. Dr. SÜLEYMAN BALYEMEZ

E-mail :
Ext. : 30003
CV :

Assist. Prof. Dr. VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHAMMET EMİN ŞİŞMAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 40710
CV :

Instructor DİLEK KESKİNCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. : 62003
CV :

Instructor PINAR TABAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELVİ BURCU GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :

Instructor VELİ RAUF VELİBEYOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.