İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY |
ANADOLU BIL VOCATIONAL HIGHER SCHOOL-PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING |
SINIF: 1 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
AKI101 | KİŞİLERARASI İLETİŞİM INTERPERSONAL COMMUNICATION | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | Ders kapsamında; iletişimin tanımı, birey ve toplum açısından iletişimin önemi, iletişim süreci ve öğeleri, iletişim modelleri, iletişimde dil ve kültürün önemi, iletişim piramidi,kişilerarası iletişim tanımı, sözcüklerin doğru kullanımı, mesaj ve dizinsel yapı, iletişim düzeyleri, benliğin sunumu, kişilerarası iletişim sınıflandırması, işlevleri, sözlü iletişim, sözsüz iletişim, etkili iletişimin önemi, iletişimde dinleme ve konuşmanın önemi, iletişim stratejileri ve sorunları, beden dili özellikleri, iletişimde empati ve çatışma gibi konular öğretilerek örnek olaylarla dersin anlatımı sağlanacaktır. | Effective communication techniques, listening, communication barriers, perception problems, organizational communication will be transferred in this lesson. |
ATA101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I ATATÜRK'S PRINCIPLES AND REVOLUTION HISTORY-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Kavramlar, tanımlar, ders yöntemleri ve kaynakların tanımı, Sanayi Devrimi ve Fransız Devrimi, Osmanlı Devleti’nin Dağılışı (XIX. Yüzyıl), Tanzimat ve Islahat Fermanı, I. ve II. Meşrutiyet, Trablusgarp ve Balkan Savaşları, I. Dünya Savaşı, Mondros Ateşkes Antlaşması, Wilson İlkeleri, Paris Konferansı, M. Kemal’in Samsun’a Çıkışı ve Anadolu’daki Durum, Amasya Genelgesi, Ulusal Kongreler, Mebusan Meclisinin Açılışı, TBMM’nin Kuruluşu ve İç İsyanlar, Teşkilat-ı Esasi Kanunu, Düzenli Ordunun Kuruluşu, I. İnönü, II. İnönü, Kütahya-Eskişehir, Sakarya Meydan Muharebesi ve Büyük Taarruz, Kurtuluş Savaşı sırasındaki antlaşmalar, Lozan Antlaşması, Saltanatın Kaldırılması | Introduction, Fall of the Ottoman Empire, Tanzimat and Islahat Eras, Tripoli and Balkan Wars, World War I, The Armistice of Moudros, the Occupation of Anatolia and the National Reactions, The Birth of the Turkish Revolution, Turkish War of Independence, The Armistice of Mudanya, The Treaty of Lausanne |
BIL121 | BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I INFORMATION TECHNOLOGY-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | | |
HAT111 | HALKLA İLİŞKİLERDE METİN YAZARLIĞI PUBLIC RELATIONS TEXT WRITING | Z | 0 | 2 | 1.0 | 4.0 | 2 | | |
HAT113 | HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ INTRODUCTION TO PUBLIC RELATIONS | Z | 2 | 0 | 2.0 | 4.0 | 2 | Halkla ilişkiler kavramı, halkla ilişkilerin günümüz ekonomi ve toplumdaki yeri ve önemi, tarihsel gelişimi, halkla ilişkiler ve etik, ilişkili olduğu alanlar, hedef kitlenin seçimi, iletişim kanallarının belirlenmesi, algı ve itibar yönetimi, medya ile ilişkiler, kurum içi-kurum dışı halkla ilişkiler, halkla ilişkiler kampanya süreçleri. | Concept of public relations, important of public relations in economy, policy end society, history of public relations, etical principles, other disiplines and public relations, relations with stakeholders and target groups, perception and reputation management, internal and external PR, the different types of PR. |
HAT121 | REKLAMCILIĞA GİRİŞ INTRODUCTION TO ADVERTISING | Z | 0 | 2 | 1.0 | 3.0 | 2 | Reklam kavramının tanımı ve tarihsel gelişimi, reklamcılığın amaçları ve fonksiyonları, reklamların türleri ve sınıflandırılması, reklamcılıkta sosyal ve ekonomik görünüş, ürün konumlandırmasında reklamın yeri ve işlevi, bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam ilişkisi, reklamcılıkta yeni yaklaşımlar incelenmektedir. Reklam ajanslarında örgütsel yapı, reklam kampanyası oluşum süreci, yaratıcılık güdülemeleri, etkinlik ölçümlemesi bu derste işlenen konular arasında yer almaktadır. | |
HAT131 | PAZARLAMA YÖNETİMİ MARKETING MANAGEMENT | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | | Subject and scope of marketing, Marketing Karma, Transformation in marketing: customer orientation, The process of marketing management, Marketing information system and market research, integrated marketing communications, marketing-oriented public relations, advertising-marketing relationship, consumer behaviour, product, price, distribution decisions |
HAT151 | TEMEL FOTOĞRAFÇILIK BASIC PHOTOGRAPHY | Z | 0 | 2 | 1.0 | 3.0 | 2 | FOTOĞRAF KONUSUNDA TEKNİK BİLGİ, YARATICILIK VE UYGULAMA | Technical knowledge, creativity and practice. |
ING121 | İNGİLİZCE-I ENGLISH-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 4.0 | 2 | Bu ders, üniversite öğrencilerinin kendi alanlarında yürüttükleri her türlü akademik faaliyette okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerini belirli bir etkinlikte kullanabilmelerini sağlayacak biçimde tasarlanmıştır. | This course is designed to provide the students with effective skills for reading, writing, listening and speaking on their major using related terminology. |
TUR101 | TÜRK DİLİ-I TURKISH LANGUAGE-I | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Bildirim, Dil ve Dilin Özellikleri; Dil-Düşünce İlişkisi; Dilin Gücü; Ana Dili-Yerel Dil-Millet Dili-Devlet Dili- Eğitim Dili-Kültür Dili- Uluslar arası Dil; Dil-Kültür İlişkisi; Medeniyet; Dilekçe Yazımı; Dil Aileleri-Dil Grupları -Türkçenin Dünya Dilleri Arasındaki Yeri; Türk Dilinin Tarihî Dönemleri ve Gelişmesi; Dil Bilgisi ve Bölümleri; Sözcük Çeşitleri-Kök-Ek; Cümle ve Cümlenin Öğeleri; Yazım Kuralları ve Uygulaması; Noktalama İşaretleri ve Kullanımıyla İlgili Uygulamalar | Definition and characteristics of language. Relationship between language and thought. Relationship between language and culture. Concepts of mother language, cultural language, international language. Writing a letter of application. Languages of the world. The place of the Turkish language among world languages. Historical development of Turkish language. Phonological, morphological, semantic and syntactic structure of Turkish languge.. Types of clauses. Spelling rules. Punctuation marks. |
SINIF: 1 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
ADB201 | DAVRANIŞ BİLİMLERİ BEHAVIORAL SCIENCES | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Davranış bilimleri temel kavramları, kültür, sosyal gruplar; kişilik ve kişilik kuramları, duygusal zeka, bireyler arası iletişim, sosyal etki ve uyma davranışı, tutum ve önyargı. | Basic conceps of behavioral sciences; social groups, personality and personality theories; Interpersonal Communication; emotional intelligence; Social influence and compliance behavior; motivation; culture; attitudes and prejudice. |
ATA102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II ATATÜRK'S PRINCIPLES AND REVOLUTION HISTORY-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Siyasal Alanda Yapılan İnkılâplar, Hukuk Alanında Yapılan İnkılâplar, Eğitim ve Kültür Alanında Yapılan İnkılâplar, İktisâdi Alanda Yapılan İnkılâplar, Sosyal Alanda Yapılan İnkılâplar, Atatürk İlkeleri, Atatürk Dönemi Türk Dış Politikası, İkinci Dünya Savaşı Yıllarında Türkiye, 1950 -1960 Yılları Arası Türkiye | Political Reforms, Legal Reforms, Educational and Cultural Reforms, Economic Reforms, Social Reforms, Atatürk’s Principles, Atatürk’s Foreign Policy, Turkey in the World War II, Turkey Between 1950- 1960. |
BIL122 | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ - II INFORMATION TECHNOLOGY-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | | |
HAT112 | KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER CORPORATE PUBLIC RELATIONS | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | | |
HAT132 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI CONSUMER BEHAVIOR | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | | |
HAT152 | REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI ADVERTISING PHOTOGRAPHY | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR...MESAJ ALGISI....RENKLER ...REKLAM PRODÜKSİYONU.... | |
HAT154 | GRAFİK VE TASARIM GRAPHICS AND DESIGN | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | | |
ING122 | İNGİLİZCE-II ENGLISH-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 4.0 | 2 | Dinleme - Anlama çalışmalarına ağırlık veren bu derste öğrencilerin, kullanılan kaynak kitabın yanı sıra ekstra materyaller yardımı ile kendilerini İngilizce olarak ifade edebilme yeteneklerini geliştirmeleri amaçlanmıştır. | This course is designed to have more listening activities. In parallel with the course book and extra materials students are expected to improve their expression skills. |
SSE101 | SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK SOCIAL RESPONSIBILITY AND ETHICS | Z | 0 | 2 | 1.0 | 2.0 | 2 | Etik kavramı, anlamı tarihsel süreci, uygulanışı, mesleki etik ve sosyal sorumluluk kavramları konu edilecektir. Sosyal sorumluluk projelerinin geliştirilmesi ve proje döngüsünün öğretilmesi. | The responsibility of individuals to their self, family, society, environment, their value judgments, professional ethics principles, corporate social responsibility and the agreements related to this context in the international arena will be discusssed. |
TUR102 | TÜRK DİLİ-II TURKISH LANGUAGE-II | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Cümle Çeşitleri; Anlatım Bozuklukları; Paragraf; Anlatım Biçimleri; Yazılı Anlatım Türleri; Sözlü Anlatım Türleri; Yazım Kuralları ve Noktalama İşaretleri | clause types, narrative errors, proverb and idioms, syntactic errors, subordinative errors, paragraph, narrative types, oral narratives, punctuation marks, speling rules |
YUM102 | YERİNDE UYGULAMA-I WORK PLACEMENT-I | Z | 0 | 0 | 0.0 | 4.0 | 0 | Yerinde uygulama ile ilgili etkinlikler; Yerinde Uygulama Koordinatörlüğü, öğrencinin kurumundaki danışmanları ve yerinde uygulama yaptığı iş yerindeki yetkilisi ile birlikte planlanır ve yürütülür. Bu etkinlikler, yerinde uygulamanın yapıldığı bir iş ortamına bağlı olarak, öğrencilerin alanlarıyla ilgili yürütülen çalışmalar içerisinde yer alarak uygulama deneyimi kazanmalarına yönelik öğrenme ve uygulama etkinliklerini içerir. Öğrenci, yerinde uygulama etkinliği sonunda, İAÜ’nin “Yerinde Uygulama Yönergesi”ne uygun olarak hazırlayacağı ve yerinde uygulama yaptığı iş yerinden onaylanmış yazılı bir raporu bağlı olduğu bölüm veya programına sunar. | The work placement activities which students undertake during their training in the workplaces are planned and conducted according to a “Work Placement Activity Plan” prepared in coordination of the tutors of students, one from their department and one from the workplace, as prescribed in “The IAU’s Work Placement Directives” The contents of the “Work Placement Activity Plans” are prepared depending on both the operations of workplace and the study field of students and ensure that students participate in various activities, in workplaces in relation to the their fields of study; include learning and training activities such as applying the theoretical knowledge into practical problems, performing experiments and anaylising the results, defining the problems and processes related to their field of study, participating in teams, experiencing working with other personalities and observing how decisions are made. |
SINIF: 2 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
AIH201 | İLETİŞİM HUKUKU VE ETİĞİ COMMUNICATION LAW AND ETHICS | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | | |
HAT211 | HALKLA İLİŞKİLER PLAN VE UYGULAMALARI PUBLIC RELATIONS PLAN AND IMPLEMENTATION | Z | 1 | 2 | 2.0 | 4.0 | 3 | | |
HAT223 | REKLAM METİN YAZARLIĞI AD TEXT WRITING | Z | 0 | 2 | 1.0 | 3.0 | 2 | | |
HAT225 | YARATICI REKLAM KAMPANYALARI CREATIVE ADVERTISING CAMPAIGNS | Z | 0 | 2 | 1.0 | 3.0 | 2 | | |
HAT233 | MARKA YÖNETİMİ BRAND MANAGEMENT | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | | |
HAT245 | KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI MASS COMMUNICATION THEORIES | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | İşletmelerde planlanmanın önemi, etkinlik planlamasının yapılma amacı, kampanya süreci, hedef kitlenin tespiti, halkla ilişkiler araçları, stratejik iletişim planı oluşturulması, etkinlik planı, bütçesi, medya planı oluşturulması, etkinlik sunumu bu dersin içeriğini oluşturmaktadır. | |
HAT253 | GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI VISUAL COMMUNICATIONS DESIGN | Z | 2 | 2 | 3.0 | 4.0 | 4 | | |
HAT271 | MESLEKİ İNGİLİZCE-I PROFESSIONAL ENGLISH-I | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Nasıl etkin öğrenilir, kolay ve etkili öğrenme için nasıl stratejiler geliştirilir. Daha iyi eğitim ya da sınav stratejileri için geliştirilmiş bellek teknikleri. Dersin içeriği, akademik dil becerilerini öğretmek için, mesleğin çeşitli alanlarında ve onların çalışmaları ile ilgili sıklıkla kullanılan Mesleki İngilizce'nin dil yapılarını ve fonksiyonlarını kapsayan uygun bir ortamı kapsamaktadır. | How to learn effectively, how to develop strategies for easy and effective learning. Techniques for improved memory to better studying or test-taking strategies. The content of the course, which provides an appropriate context to teach academic language skills, covers professional English various fields of profession frequently used language structures and functions relevant to their studies. |
YUM201 | YERİNDE UYGULAMA-II WORK PLACEMENT-II | Z | 0 | 0 | 0.0 | 4.0 | 0 | erinde uygulama ile ilgili etkinlikler; Yerinde Uygulama Koordinatörlüğü, öğrencinin kurumundaki danışmanları ve yerinde uygulama yaptığı iş yerindeki yetkilisi ile birlikte planlanır ve yürütülür. Bu etkinlikler, yerinde uygulamanın yapıldığı bir iş ortamına bağlı olarak, öğrencilerin alanlarıyla ilgili yürütülen çalışmalar içerisinde yer alarak uygulama deneyimi kazanmalarına yönelik öğrenme ve uygulama etkinliklerini içerir. Öğrenci, yerinde uygulama etkinliği sonunda, İAÜ’nin “Yerinde Uygulama Yönergesi”ne uygun olarak hazırlayacağı ve yerinde uygulama yaptığı iş yerinden onaylanmış yazılı bir raporu bağlı olduğu bölüm veya programına sunar. | The work placement activities which students undertake during their training in the workplaces are planned and conducted according to a “Work Placement Activity Plan” prepared in coordination of the tutors of students, one from their department and one from the workplace, as prescribed in “The IAU’s Work Placement Directives” The contents of the “Work Placement Activity Plans” are prepared depending on both the operations of workplace and the study field of students and ensure that students participate in various activities, in workplaces in relation to the their fields of study; include learning and training activities such as applying the theoretical knowledge into practical problems, performing experiments and anaylising the results, defining the problems and processes related to their field of study, participating in teams, experiencing working with other personalities and observing how decisions are made. |
ATK202 | TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ TOTAL QUALITY MANAGEMENT | S | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Kalite kavramı ve kalite anlayışının gelişimi. toplam kalite yönetiminin temelleri ve toplam kalite yönetimi tanımı, felsefesi. toplam kalite yönetiminin unsurları ve bu unsurların tek tek incelenmesi. yönetsel kalite fonksiyonlarından toplam kalite planlaması. toplam kalite organizasyonu ve denetlenmesi. toplam kalite yöneitiminde Değişim yönetimi ve işletme kültürü. toplam kalite yönetiminde örgütsel iletişim. toplam kalite yönetimi ve motivasyon. toplam kaliteyönetiminde ekip çalışmaları. insan kaynakları yönetimi ve toplam kalite yönetimine katkısı. işletmelerde eğitim ve geliştirme faaliyetlerinin toplam kalite yönetimi açısından incelenmesi. toplam kalite yönetiminin rekabete etkileri ve bu konuda sağladığı avantajlar. kalite güvence sistemleri ve belgelendirme. | Understanding of the concept of quality development and quality. Fundamentals of total quality management and total quality management definition and philosophy. the elements of total quality management. motivation, team work. the change management and business culture. Expressing the relationship of total quality management and human resources. the quality issurance systems. |
HAT213 | KRİZ YÖNETİMİ CRISIS MANAGEMENT | S | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Krizin tanımı, kriz felsefesi ve özellikleri, Kriz türleri, evreleri, nedenleri, kriz yönetimi kapsamı, kriz yönetim stratejileri, kriz yönetim modelleri, krize yönelik örgütlenme, değişim mühendisliği, itibar yönetimi, risk yönetimi, sorun yönetimi, proaktif yaklaşım, reaktif yaklaşım, kriz yönetiminde iletişim ve halkla ilişkilerin önemi, yaşanan önemli krizlerden örnekler | |
SINIF: 2 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
GRI201 | GİRİŞİMCİLİK ENTREPRENEURSHIP | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Girişimciliğin Temel Fonksiyonları, KOBİ’lerin Ekonomiye ve Sosyal Hayata Katkıları. KOBİ’lerin Zayıf Yönleri ve Türkiye’de KOBİ’lere Destek Sağlayan Kuruluşlar. Franchising Sistemi ve Yatırımcıya Sağlayacağı Faydalar. Pazarlama ve Tutundurma Stratejileri. İş Planı ve Bölümleri. | Basic Functions of Entrepreneurship, SMEs Contributions to Economics and Social Life. Weaknesses of SMEs and SMEs Support Provided by Institutions. Franchising Benefits System and the investor. Marketing and Promotion Strategies. Business Plan and Sections. |
HAT212 | HALKLA İLİŞKİLERDE SPONSORLUK PUBLIC RELATIONS SPONSORSHIP | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | Temel sponsorluk kavramları, modern sponsorluk yaklaşımları, sponsorluğun işlevi, sponsorluk sürecinin incelenmesi, sponsorluk yönetimi, sponsorluğun fiyatlandırılması, sponsorluk etkinliğinin ölçümü ve sponsorluk anlaşmaları bu dersin konusunun oluşturmaktadır. | |
HAT228 | MEDYA VE MEDYA PLANLAMA THE MEDIA AND MEDIA PLANNING | Z | 1 | 2 | 2.0 | 3.0 | 3 | Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında medyanın önemi ve konumu, medya planlaması kavramı, satın alma sürecinde reklam ajansının rolünün yanı sıra medya izleyicisi üzerinde araştırma, bilgi kaynakları ve üretimde değerlendirme yöntemleri incelenmektedir. | |
HAT242 | SİYASAL İLETİŞİM POLITICAL COMMUNICATION | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | Ders kapsamında Aysel Aziz'in 'Siyasal iletişim' isimli kitabı işlenecektir. Ders ayrıca örnek olaylar makaleler, ve diğer kaynak kitaplarla desteklenecektir. | |
HAT244 | YENİ MEDYA ORTAMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING IN NEW MEDIA | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | | |
HAT246 | KAMUOYU ARAŞTIRMALARI PUBLIC OPINION RESEARCH | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | Bu ders bağlamında kamuoyunun oluşumu, kanaat önderliği; kamuoyu, seçimler ve kamuoyu araştırmaları arasındaki farklar, kamuoyu araştırma yöntemleri gösterilmektedir. Bunun yanı sıra siyasal iletişimin kamuoyu oluşturmada etkin kullanımı, medyanın kamuoyunu ve davranışlarını yönlendirmedeki gücü dersin başlıca konularını oluşturmaktadır. | |
HAT248 | KÜRESEL REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI GLOBAL ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS | Z | 2 | 0 | 2.0 | 3.0 | 2 | | |
HAT272 | MESLEKİ İNGİLİZCE-II PROFESSIONAL ENGLISH-II | Z | 3 | 0 | 3.0 | 3.0 | 3 | Nasıl etkin öğrenilir, kolay ve etkili öğrenme için nasıl stratejiler geliştirilir. Daha iyi eğitim ya da sınav stratejileri için geliştirilmiş bellek teknikleri. Dersin içeriği, akademik dil becerilerini öğretmek için, mesleğin çeşitli alanlarında ve onların çalışmaları ile ilgili sıklıkla kullanılan Mesleki İngilizce'nin dil yapılarını ve fonksiyonlarını kapsayan uygun bir ortamı kapsamaktadır. | How to learn effectively, how to develop strategies for easy and effective learning. Techniques for improved memory to better studying or test-taking strategies. The content of the course, which provides an appropriate context to teach academic language skills, covers professional English various fields of profession frequently used language structures and functions relevant to their studies. |
MEZ202 | MEZUNİYET PROJESİ GRADUATION PROJECT | Z | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | | |
YUM202 | YERİNDE UYGULAMA-III WORK PLACEMENT-III | Z | 0 | 0 | 0.0 | 4.0 | 0 | Yerinde uygulama ile ilgili etkinlikler, öğrencinin kurumundaki ve yerinde uygulama yaptığı iş yerindeki danışmaları ile birlikte planlanır ve yürütülür. Bu etkinlikler, yerinde uygulamanın yapıldığı bir iş ortamına bağlı olarak, öğrencilerin alanlarıyla ilgili yürütülen çalışmalar içerisinde yer alarak uygulama deneyimi kazanmalarına yönelik öğrenme ve uygulama etkinliklerini içerir. Öğrenci, yerinde uygulama etkinliği sonunda, İAÜ’nin “Yerinde Uygulama Yönergesi”ne uygun olarak hazırlayacağı ve yerinde uygulama yaptığı iş yerinden onaylanmış yazılı bir raporu bağlı olduğu bölüm veya programına sunar. | The work placement activities which students undertake during their training in the workplaces are planned and conducted according to a “Work Placement Activity Plan” prepared in coordination of the tutors of students, one from their department and one from the workplace, as prescribed in “The IAU’s Work Placement Directives” The contents of the “Work Placement Activity Plans” are prepared depending on both the operations of workplace and the study field of students and ensure that students participate in various activities, in workplaces in relation to the their fields of study; include learning and training activities such as applying the theoretical knowledge into practical problems, performing experiments and anaylising the results, defining the problems and processes related to their field of study, participating in teams, experiencing working with other personalities and observing how decisions are made. |
HAT232 | REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ ANALYSIS OF ADVERTISING | S | 2 | 0 | 2.0 | 2.0 | 2 | | |