İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY |
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-EDUCATIONAL PROGRAM AND INSTRUCTION (WithThesis) |
SINIF: 1 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
EPO503 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ TURKISH HISTORY OF EDUCATION | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | İslam öncesi dönemden günümüze kadar eğitimin önemli evreleri... | |
EPO509 | EĞİTİMDE ÖLÇME ARAÇLARI VE GELİŞTİRİLMESİ DEVELOPING EDUCATIONAL MEASUREMENT TOOLS | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Ölçme araçlarına dair ileri düzeyde konular. Ölçme türleri, yaklaşımlar, ölçme aracı geliştirilmesi | |
SINIF: 1 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
EPO508 | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ EDUCATIONAL RESEARCH METHODS AND TECHNIQUES | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bilim ve temel kavramlar (olgu, bilgi, mutlak v.b.), bilim tarihine ilişkin temel bilgiler, bilimsel araştırmanın yapısı, bilimsel yöntemler ve bu yöntemlere ilişkin farklı görüşler, problem, araştırma modeli, evren ve örneklem, verilerin toplanması ve veri toplama yöntemleri (nicel ve nitel veri toplama teknikleri), verilerin kaydedilmesi, analizi, yorumlanması ve raporlaştırılması. | |
SBE518 | SEMİNER SEMINAR | Z | 0 | 0 | 0.0 | 12.0 | 0 | Seminer uygulamaları, Makale Yazım Teknikleri, Tez Yazım Teknikleri, Tez Konusu Belirleme, Tez önerisi Yazma, Kaynak Araştırma | SEMINAR |
EPO502 | ÇAĞDAŞ EĞİTİM FELSEFESİ CONTEMPORARY PHILOSOPHY OF EDUCATION | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | | |
EPO504 | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME CURRICULUM DEVELOPMENT | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | | |
EPO506 | ÖĞRENME ÖĞRETME KURAMLARI THEORIES OF LEARNING AND TEACHING | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | | |
SINIF: 2 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
SBE500-3 | TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ INTRODUCTION TO THESIS AND SEMINAR COURSE | Z | 0 | 0 | 0.0 | 12.0 | 0 | Öğrenciye seminerini hazırlarken kaynak kullanmayı öğretir. Kaynakların nasıl belirleneceği, konuyla ilgili her türlü kaynaktan usulüne göre nasıl kaynak gösterileceği aktarılır. Öğrencinin hakim olduğu bir konuyu anlatabilme ve topluluk önünde konuşabilme yeteneğinin geliştirilmesi sağlanır. | Teaches the student to use resources while preparing his seminar. How to determine the sources, how to cite all sources related to the subject duly. Improving the ability of the student to explain a subject dominated and to speak in front of the community is provided. |