Türkçe

10231 MODA TASARIMI -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. NİHAL BOLKOL


E-mail :

Dahili Tel : 43151
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. BURCU AKYÜZ


E-mail :

Dahili Tel : 43156
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAVVA MERYEM İMRE

E-mail :
Dahili Tel : 42453
CV :

Öğr. Gör. AYTEN GEDİK

E-mail :
Dahili Tel : 43154
CV :

Öğr. Gör. BURCU AKYÜZ

E-mail :
Dahili Tel : 43156
CV :

Öğr. Gör. EMİNE ERYAZICI

E-mail :
Dahili Tel : 43157
CV :

Öğr. Gör. ESRA KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 43152
CV :

Öğr. Gör. MUHSİNE GÜLGÜN TEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 43155
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. ERHAN SANCAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Doç. Dr. MUSTAFA SABRİ ÖZEN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAVVA MERYEM İMRE

E-mail :
Dahili Tel : 42453
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AYCAN ÖKTEM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AYTEN GEDİK

E-mail :
Dahili Tel : 43154
CV :

Öğr. Gör. BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. CEMRE ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DENİZ KÜÇÜK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. EMİNE ERYAZICI

E-mail :
Dahili Tel : 43157
CV :

Öğr. Gör. ESRA KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 43152
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. GÜLEN IŞIKGÖZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. HATİCE ERKAYA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. HÜSNÜ ERHAN ŞANAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MEHMET KERİM BAYRI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MUHSİNE GÜLGÜN TEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 43155
CV :

Öğr. Gör. NECLA YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NİHAL AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NİHAL BOLKOL

E-mail :
Dahili Tel : 43151
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. SEDA SİBEL EROĞUZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ŞENEL GENÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY ATEŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ZUHAL DELER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.