Türkçe

10211 İŞLETME YÖNETİMİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi HAYRETTİN GÜLBİN


E-mail :

Dahili Tel : 42602
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi MEHMET METE KARADAĞ


E-mail :

Dahili Tel : 42701
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET METE KARADAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 42701
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SARA FAEDFAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. İSMAİL HAKKI ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 12912
CV :

Öğr. Gör. ÖZNUR SEVME

E-mail :
Dahili Tel : 68403
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CÜNEYD EBRAR LEVENT

E-mail :
Dahili Tel : 68026
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 42954
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ELİF ASOY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAYRETTİN GÜLBİN

E-mail :
Dahili Tel : 42602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET METE KARADAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 42701
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Dahili Tel : 43554
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SERAP ELÜSTÜ

E-mail :
Dahili Tel : 42802
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Dahili Tel : 41304
CV :

Dr. Öğr. Üyesi VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Dahili Tel : 68412
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YEŞİM UZUN

E-mail :
Dahili Tel : 42002
CV :

Öğr. Gör. Dr. FATMA EYLEM ÇOBAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Dahili Tel : 20206
CV :

Öğr. Gör. ENES BERKE BEKAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. İSMAİL HAKKI ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 12912
CV :

Öğr. Gör. KÜBRA ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MELTEM KESİM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. NESLİ KAHRAMAN GEDİK

E-mail :
Dahili Tel : 40154
CV :

Öğr. Gör. NUR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Dahili Tel : 42203
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ZEYNEP YILDIRIM SÖNMEZ

E-mail :
Dahili Tel : 42302
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.