Türkçe

10151 HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM (MYO) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi EVRİM AL


E-mail :

Dahili Tel : 42953
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Doç. Dr. GONCA YILDIRIM ÖGE


E-mail :

Dahili Tel : 42951
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPARSLAN HORASAN

E-mail :
Dahili Tel : 12601
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DERYA ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EVRİM AL

E-mail :
Dahili Tel : 42953
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MERİÇ KILINÇ

E-mail :
Dahili Tel : 68088
CV :

Öğr. Gör. OKANER OKAN

E-mail :
Dahili Tel : 68571
CV :

Öğr. Gör. SEDA MUTLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DERYA ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EVRİM AL

E-mail :
Dahili Tel : 42953
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 40002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MERİÇ KILINÇ

E-mail :
Dahili Tel : 68088
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MİNE KIYGIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ŞÜKRÜ MUSTAFA KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 42252
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Dahili Tel : 41304
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. DENİZ ERCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. FURKAN RUŞEN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GONCA AKTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MEHMET KUYUCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERT CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. ÖZNUR SEVME

E-mail :
Dahili Tel : 68403
CV :

Öğr. Gör. RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SEDA MUTLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. UFUK SERENGİL

E-mail :
Dahili Tel : 40706
CV :

Öğr. Gör. UĞUR DERYA

E-mail :
Dahili Tel : 42155
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.