Türkçe

10100 FOTOĞRAFÇILIK ve KAMERAMANLIK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi AYŞE SUCU


E-mail :

Dahili Tel : 41752
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DUYGU AYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 42751
CV :

Öğr. Gör. METE YALÇIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. VOLKAN BUDAK

E-mail :
Dahili Tel : 21506
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYŞE SUCU

E-mail :
Dahili Tel : 41752
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BURCU GÜDÜCÜ

E-mail :
Dahili Tel : 20703
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 42954
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 40002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Dahili Tel : 42151
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 22206
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 42651
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Dahili Tel : 41304
CV :

Öğr. Gör. Dr. FATMA EYLEM ÇOBAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Dahili Tel : 20206
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. FURKAN RUŞEN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. HAKAN GÜLTE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NUR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. ÖZNUR SEVME

E-mail :
Dahili Tel : 68403
CV :

Öğr. Gör. RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.